My Weekly Dairy #12

08:00


Goedemorgen! Afgelopen week begon met twee afspraken. En ik ging naar mijn wekelijks Engelse les, waar ik veel van leer. Maar ik heb nog andere dingen gedaan. Lees dit artikel verder om erachter te komen, wat ik gedaan heb.

Good morning! Last week started with two appointments. And I went to my weekly English lesson. But I did also other things. Read this post to discover, what I did. 






Na mijn afspraak, ging ik naar de supermarkt.  After my appointment, I went to the super market. 


Woensdag was een grijze dag en het regende. Ik vond de uitzicht wel mooi om er een foto van te maken. 

Wednesday was a grey day and it was raining. I liked the view, that why I made this picture. A Dutch landscape.


Ik schreef over een paars sponge, een dupe versie van Beautyblender. Het is nu op mijn blog. Maar misschien heb je het al gelezen?

I wrote a blogpost about a purple sponge, a lookalike Beautyblender. And it on my blog now. 


Het was op die dag, best warm en ik kon gewoon mijn Vans aantrekken. Happy days! Trouwens, het ook was de laatste les van dit jaar. 

On that day, it was not cold. So I wore my Vans. Happy Days! That was at my English lesson and so was the last lesson of the year. Because now we have a holiday. 


Mijn moeder maakte weer Moussaka, dat is een Grieks aardappel ovenschotel. En dat vind ik heel erg lekker. 

My mum made Moussaka, it is an Greek potato oven dish. And I really love to eat that.


En op die vrijdagavond schreef ik nog een blogpost over winterjassen. Mijn zoektocht naar een geschikte winter jas.

And in the Friday evening, I decide to write a blogpost about winter coats. 

In deze nieuw week, heb ik een trouwerij. Ik vind het wel leuk om naar bruiloften te gaan. Op de andere dagen, heb ik geen bijzonder afspraken. Het is ook bijna Kerst, ik vier geen Kerst. Maar voor de gene, die het wel vieren; Ik wens je een fijne Kerst met je familie.

In this new week, I have a wedding party. I like to go to a wedding parties. And on the other days, I do not have any important appointments. It also a nearly holidays. I do not celebrate Christmas, but for the people, who celebrating that. I would say: Have nice time with your family. 

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts