Eid El Fitr

08:00


Precies een week geleden was het Suikerfeest en om die reden stelde ik een leuke outfit samen. Er wordt de mooiste kleding uit de kast getrokken, want het is immers feest.

 Exactly a week ago it was EID EL FITR and for that reason I suggested a nice outfit together. Everyone wear his/her nice clothes, because it is a special day.


 

De blouse heeft een aparte vorm en het is oversized. Ik vind het heerlijk als het niet te strak of getailleerd is. De kleur blauw is veel te zien in deze seizoen en ik vind het een mooie kleur. Daarnaast had ik nog geen blauwe kleding in mijn kledingkast hangen/liggen. De blouse heeft rouches langs de mouwen en op de blouse. Ook rouches zijn helemaal hot. Ik moet zeggen, het heeft wel wat. 

The blouse has a separate form and it is oversized. I love it when it's not too tight or fitted. The color blue is a lot to see in this season and I think it's a beautiful color. In addition, I had no blue dress in my wardrobe. The blouse has rouches along the sleeves and on the blouse. Also rouches are totally hot. I must say, it does have some. 

 

Wat betreft de broek, ik heb voor een nette, stoffen pantalon gekozen. De pantalon loopt tot de enkel en heeft een komijn kleurtje. Ik houd van dit soort kleuren. De pantalon kan in een nette outfit, maar ook in een casual outfit gecombineerd worden. Verder heb ik de outfit afgemaakt met mijn stoere Nike Air Force. 

As for the pants, I have choose for a neat, fabrics pants. The pantalon runs to the ankle and has a cumin colour. I like this kind of colors. The pants can in a neat outfit, but also be combined in a casual outfit. I finished the outfit with my tough Nike Air Force 1.

 

 

 


Blouse / Zara / Pants / Zara / Shoes / Nike Air Force 1

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts