Dove Purely Pampering Kokosmelk met Jasmijnblaadjes douchecreme

11:48


Een lekkere douchecreme, die je huid verzorgt en verfrist. Dat is iets wat ik lekker vindt. Normaal gebruik ik alleen een douchegels. Dove heeft een voedende douchecreme en vandaag review ik het.



Ik zei al dat ik normaal geen douchecremes gebruik. Deze douchecreme heb ik gekregen van een lieve vriendin. De variant die ik heb, is met kokosmelk en jasmijnblaadjes. 

Dove belooft veel met dit douchecreme. Zo zegt Dove: 
Een verwennende douche-ervaring die de huid werkelijk voedt. Dove douchecreme kokosmelk met jasmijnblaadjes, gecombineerd met Nutrium Mosture creëert een zacht wolk van romig schuim die je huid rustig en gevoed zal laten aanvoelen. Laat je omhullen door deze zachte geur en kom volledig tot rust. Jezelf verzorgen heeft nog nooit zo goed gevoeld.

Dat zijn mooie beloftes en ik ben er benieuwd naar. Daarom probeerde ik het uit. De verpakking heeft een ovaal vorm en de lettertjes op de verpakking zijn goed leesbaar. Toen ik het open maakte, kwam er een warme en frisse geur uit. Ik vind het helemaal bij de wintermaanden passen.


Achter op de verpakking staat de ingrediëntenlijst. Het ziet er prima uit, wel zit er Sodium Laureth Sulfate in. Op zich vind ik het niet erg, dat het in douche producten zit.


Dove Purely Pampering douchecreme vind ik lekker ruiken. Je ruikt de kokos goed. Wanneer ik het gebruik, dan lijkt het wel of ik in een warme spa zit. Mijn huid wordt lekker zacht en ook na het douchen. Tijdens het wassen laat het niet echt een romige schuim achter, wat Dove wel belooft. Dove Purely Pampering voedende douchecreme Kokosmelk en jasmijnblaadjes is te koop onder andere bij Kruidvat.

Liefs
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts