My Weekly Dairy #57

13:00


Goedemiddag! Hoe was je week? Mijn week was best lekker. Zo had ik een afspraak om een les locatie te zien, waar er een taalcursus wordt gegeven. Gezellig boodschappen doen met mijn moeder.

Good afternoon, How was your week? My week was oke. I had an appointment to see a class room, where they give a course. Grocery shopping with my mother.



Op maandag hadden we een paar dingen nodig en daarvoor gingen we naar de supermarkt. Ik draag mijn Crocs graag. Ik zie ze al zomer pantoffels en ik draag ze ook gewoon buiten.

 We needed some stuff and we went to the supermarket. I were my Crocs, because I like them and they are like a summer slippers.

 

Wist je dat ik een Etsy shop heb geopend? Ik maak armbanden met kralen en die verkoop ik ook. Eerst plaatste ik mijn armbanden op Instagram aan, maar nu ook via Etsy-shop. Als je bij Etsy.com naar bykhadija zoekt, dan zul je mijn zelfgemaakte armbanden zien.

 I make bracelets and sell them. I sell them on Etsy.com, you can find me there (bykhadija). Unfortunately I ship only in The Netherlands.
 

 

Weer eens havermout eten, dat had ik lang niet meer gedaan. Ik doe er fruit bij, deze keer waren het aardbeien. Het vult goed en is ook goed voor de darmen.

Eating oats again, I did eat it for a while. I put some fruits in it. This time were strawberries. Oats are good for the intestines.

 

Blogging!

 

 Ik had weer een afspraak bij de fysiotherapeut. Maar ik was een beetje te vroeg en dan pak ik mijn telefoon of dan lees ik in een tijdschrift.

I had an appointment with the physiotherapist again. But I was a bit early and then I pick up my phone or I read in a magazine.

 

Mooie Leiden. Beautiful Leiden.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts