Maybelline Instant Anti- Age Rewind Eraser Eye Concealer Light

10:00

 

Ik heb veel gehoord over deze concealer, maar nog nooit eerder gebruikt. Vele beautyblogger zijn er razend over. Enige jammer is dat het niet in de drogisterijen te koop is. Nu zul je denken, waar heb je deze concealer dan kunnen kopen?

I heard a lot about this concealer, but I didn't use it before. Many beautybloggers are happy about it. The one problem is, is not avaible at the drugstores in Holland. You might think, where I bought it?


Ik wist dat het in Engeland en in Duitsland wel in de winkels te koop is. Dus toen ik naar Berlijn ben geweest, reed ik naar een drogisterij winkel DM. Nu kun je via Wehkamp bestellen. 

I knew it availble in UK and in Germany. So when I was in Berlin, I went to a drugstore DM.
 

 De concealer heet Instant Anti- Age Rewind Ereaser Eye Concealer van Maybelline. Het is best een lange naam. Deze concealer is er om je een frisse en uitgeslapen uitstraling te geven. Soms heb ik  wallen onder mijn ogen of dat het lijkt of ik niet goed geslapen heb. Dus deze concealer is voor het juiste moment. Het heeft een creamy-structuur en daardoor is het zacht voor de huid. Ook belooft Maybelline voor een goede dekking. En het hydrateert de huid en gaat tegen fijne lijntjes onder de ogen, omdat er Goji bes extract in zit. Haloxyl zit ook in dit concealer en neutraliseert de donkere kringen, volgens Maybelline.

 Er zijn twee kleuren; Light en Nude. Ik heb voor Light gekozen.

The concealer called Instant Anti - Age Rewind Ereaser Eye Concealer. It has a long name. This concealer is to give you a fresh, sleepwell look. Some times I have circels under my eyes. So this product is on the moment. It has a creamy-texture and that's why it soft for the skin. And Maybelline promise a good cover. Also it hydrates the skin an it is againts fine lines, because there is Goji berry extract in it. Haloxyl is also an ingredient in this concealer and it neutralizes the dark circles, says Maybelline.

There are two shades; Light and Nude. I have shade Light.

 
 Dan nu de verpakking. De concealer zit in een huls en heeft een zacht sponsje. Daar komt de concealer uit. Door te draaien, komt er concealer naar boven en met dat sponsje breng je het aan. Daarna smeer ik het zelf uit met een kwast of een beautyblender.

In de huls zit 6,8 ml concealer in.

The concealer is in a hull and it has a soft sponge. By turning it around, the concealer will come out. With the sponge, you bring it on. After that I blend it out with a beautyblender or with a brush. 

The hull contains 6,8 ml of concealer.

 





Oke, dan de concealer. Het voelt romig aan en zeer dekkend. Zoals je ziet, heeft het een gele ondertoon.

Allright, the concealer. It feels creamy and the cover is great. The concealer has an yellow undertone.

 

Dan nu mijn mening over dit product. Ten eerste vind ik de dekking super en het voelt niet dik aan op mijn gezicht. Dat vind ik fijn, omdat ik ook weleens alleen concealer draag zonder foundation. Het neutraliseert de donkere kringen, hoewel ik misschien toch Nude had moeten nemen. Maar ik vind Light niet heel erg. De concealer blijft goed op zijn plek zitten en gaat niet in de lijntjes zitten. Ik vind het een goede concealer en ik gebruik het graag. Enige minpunt is de spons, deze wordt snel vies en het zuigt veel product op. Daardoor wordt het dekseltje ook vies, omdat ik denk dat er weinig product uit komt. Dus het spons is niet fijn.

Now it's time for my opinion. First of all, I liked the covering and it doesn't feels sticky on my face. I like that, cause I wear also concealers without foundation. It neutralizes the dark circles, but maybe I should take shade Nude. But shade Light is not bad at all. The concealer stays at the place and I don't see any lines. I really like this concealer and I use it much. One minus is the sponge, it gets dirty and it sucks many products. And the lid get also dirty, cause I think I don't have much product. The sponge is not great.


De Maybelline Instant Anti-Age Rewind Eraser Eye Concealer heb ik voor € 8,- gekocht in Duitsland, maar het is ook via Wehkamp of Bol.com te bestellen.

I bought the Maybelline Instant Anti-Age Rewind Eraser Eye Concealer for € 8,- in Germany. For the Dutchies; it is available at webshop of Wehkamp and Bol.com.



Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts