Review: TBS Strawberry Showergel

08:00


Iedereen weet wel dat The Body Shop heerlijke producten heeft in haar schappen. Zo zag ik een showergel staan in de aardbei versie. Toen ik hem eenmaal zag, dacht ik die neem ik mee. Aardbeien zijn favoriete fruitsoorten.

De showergel zit in een doorzichtige groot fles met een tutje er aan. Doordat de fles lekker doorzichtig is, kan je de showergel goed zien. Erg makkelijk als je wilt weten hoe er nog in zit. Ik zei al dat er op de fles, een tutje aan zit. Ik vind het een goed idee, want zo werk je alleen maar hygiënisch.

Maar belooft het product eigenlijk? Op de verpakking staat dat er geen zeep in zit en ervoor zorgt voor een schone reiniging. Als basis ingrediënt zit er zaden van de aardbei.
Mijn ervaring:
Zodra ik iets van het showergel op mijn washandje doe, dan komt er de zoete, frisse aardbei geur. De geur blijft wel lang hangen. Mijn huid voelt na gebruik van het showergel zacht aan en het voelt allemaal lekker frisse aan. Er zit 750 ml showergel in de fles. Hij is te koop alleen bij The Body Shop voor 15 euro. Dat is misschien best wel prijzig, maar je doet er erg lang mee. Ik gebruik hem al meer dan 2 maanden.
Tot de volgende keer!
(vergeet niet tijdens de sale periode te kijken bij de The Body Shop)

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts