Review: Yes to Carrots shampoo

08:00















Iedereen weet dat je haar moet wassen. Maar een fijne en goed werkende shampoo vinden, dat is nog altijd een zoektocht. Toen ik op ander blogs las over het merk Yes to, werd ik nieuwsgierig naar het merk. Vooral omdat Yes to veel natuurlijke ingredienten in haar producten gebruikt.
En we weten dat natuurlijke ingredienten het beste is voor je huid.
Al een tijdje was ik niet zo happy met mijn shampoo. Ik gebruikte Andrelon langer fris. Mijn haren werden snel vet en ik had last van jeuk op mijn hoofd. Maar toen ik begon met het gebruiken van Yes to carrots werd ik helemaal happy.

De verpakking van het product is lang, want er zit 500 ml product in. De fles is doorzichtig, waardoor je de product ook kunt zien. Dat vindt ik handig, want dan kan je zien hoeveel er nog in zit.

Maar wat belooft Yes to voor je haren. Ten eerste zegt het merk dat er geen SLS en parabenen in zitten. Op de verpakking staat dat het een voedende shampoo. Ik merk na gebruik van de shampoo, dat mijn haren lekker zacht aanvoelen. Ik heb ook minder last van jeuk op mijn hoofd. Dat komt dankzij er geen SLS in zit.

En dat kun je zien in de ingredientenlijst van de shampoo. Daarnaast staat dat er veel wortellen in zitten.



Ook wordt mijn haren niet zo snel vet. De shampoo kost rond de 7 euro, maar je hebt zeer weinig nodig van de shampoo en daardoor gebruik je hem heel lang. De shampoo is te koop bij de Tuinen.

Tot de volgende keer!





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts