Gluren in de beautytassen

15:26



In de maand juli ben ik voor 4 weken naar Marokko geweest. Zoals bij iedere reis, neem je spullen mee. Dat is logisch.. In dit blogstuk laat ik zien wat ik qua verzorgingsproducten/make-upproducten heb meegenomen. Ik zal jullie verklappen dat ik vrij weinig heb iets gebruikt. Ja, weliswaar shampoo en showergel.

Ik nam maar liefst 2 toilettassen mee; ene tas met verzorgingsproducten en de andere met make- up.
In de eerste toilettas zaten verzorgingsproducten.



Maar wat zat er nou in die toilettas? Ik heb op de volgende foto, alle producten genummerd.



  1. Ganier Ambere soiler aftersun
  2. Yes to Garrotts shampoo (overgepot)
  3. Rexona deo
  4. Garnier BB cream
  5. Andrelon Perfecte Krul
  6. Kruidvat Solar gezichtscreme
  7. Nivea Pure Natural tonic
  8. The Body Shop Strawberry Showergel
  9. Nivea Pure Natural gezichtscreme
In mijn leuke-snoopy toilettas zaten make-up producten. Hoewel ik ze helemaal niet heb gebruikt. Het was daar gewoon veelste heet (lees: 35-40 graden).


 Dan nu de producten.

 
  1. Maybelline Super stay 24h 611 creme caramel
  2. Catrice lipstick 190 The Nuder The Better'
  3. Miss Helen eyeshadowbase
  4. Maybelline mascara
  5. Sephora duo eyeshadow golden kaki
  6. Sephora duo eyeshadow intense black
  7. mini parfum Kenzo
  8. Vaseline lippenbalsem
  9. NYC waterproof eyeliner black
  10. Bourjois Healty mix foundation N52
  11. Bourjois Healty mix concealer N51
  12. Catrice Mineral compact powder pastell beige
  13. Catrice duo eyeshadow sandstrom
  14. Sephora blush me! abricot

Dit zijn de producten die in de tassen zaten.

Tot de volgende keer!

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts