Nivea Pure & Natural Dagcreme

12:49

 
 
De laatste paar jaren zie je veel merken aan hun producten natuurlijke ingrediënten toevoegen. Wij als consumenten kiezen snel voor natuurlijke ingrediënten. Het is immers beter voor ons huid.
Scroll naar beneden als je benieuwd ben naar mijn mening over dit dagcrème.
 
Al maanden lang gebruik ik de dagcrème Pure & Natural van Nivea. Nivea heeft twee dagcreme's voor twee soorten huidtypes; voor de normale tot gemengde huid en voor droge of gevoelige huid.
Zelf gebruik ik de normale tot gemengde huid versie.
 
Dit is wat Nivea over de dagcrème zegt:
De ingrediënten van deze milde Pure & Natural Hydraterende dagcrème voor de normale to gemengde huid zijn voor 95 % van natuurlijke afkomst waaronder Bio Argan olie en Bio Aloë Vera.
 
  • Ondersteunt het natuurlijke evenwicht van de huid.
  • Laat de huid de hele dag fris en soepel aanvoelen. 
  • De huid ziet er gezond en stralend uit.






















De dagcrème zit in een glazenpot. De tekst op het glazenpost is duidelijk te lezen. Doordat het in een glazenpot, kun je makkelijk zien hoeveel crème er nog in zit.























Mijn ervaring:
Aan een klein klodder crème heb je voor je gezicht genoeg aan. Mijn huid wordt na het aanbrengen lekker zacht en gehydrateerd. Het voedt mijn gezicht. De crème blijft niet plakkerig op mijn gezicht zitten, maar trekt snel in. Ook is de crème goed smeerbaar.
Ik ben wel tevreden met dit dagcrème. Gelukkig heb ik geen lastige huid.

Nivea Pure & Natural is te koop voor ongeveer 6 euro bij drogisterijen.

Tot de volgende keer!




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts