M.A.C. Cosmetics Eyeshadow

20:38

 
Na vele goede verhalen gehoord over M.A.C. Cosmetics, besloot ik ook aankoop te doen bij het merk. Dit deed ik bij de Pro store. Ik schrok wel van dat de winkelruimte wel klein is en het ging wel net aan met mijn rolstoel. Nevermind, ik ging er gewoon voor, want ik wilde aankoop doen bij M.A.C. De gedacht van de hogere prijs, verbergte ik door te zeggen dat de kwaliteit beter is. En dat is inderdaad zo. Dat is geen nieuw nieuws, want de beautysite staan vol van M.A.C Cosmetics.
 
Ik wilde een ander kleur, geen bruine kleur. Uiteindelijk kwam ik op expensive pink. Het is een zacht, perzik met gouden shimmer erin oogschaduwkleur. Dat is een kleur wat ik nog niet had. Na het swatchen van het eyeschadow, beloot ik deze te nemen.
 
Maar wat vindt ik ervan? De pigmentatie is echt goed, hij korrelt niet. Ik kan er niet veel over zeggen, alleen dat hij de prijs gewoon waard is. De verpakking ziet er strak, zwart uit. Hij kost € 16,-
 
 
 
M.A.C Cosmetics is te koop in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Maastricht, Groningen, Amstelveen en Arnhem.
 
Tot de volgende keer!
 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts