Bestelling bij Zoeva

16:09



Om de foundation om mijn gezicht aan te brengen, gebruikte ik een platte foundationkwast. De kwast was stuk en ik vond dat de kwast niet mooi de foundation op mijn gezicht aan brengt. Het was gewoon tijd om nieuwe, goede kwasten aan te schaffen.

Uiteindelijk kwam ik op de website van Zoeva. Zoeva is een Duitse webwinkel en die verkoopt cosmetica en cosmetica tools.

Ik las op de andere beautyblogs dat ze zeer te spreken zijn over de bufferkwast. Ik besloot om ook voor de bufferkwast te gaan. Naast de bufferkwast heb ik ook een blushkwast in mijn winkelmandje gestopt.




De kwasten zien er strak, netjes uit. Ze hebben allebei een zwarte handvat met daarop type kwast. Ook staat er Color, Love, Make up op. In de bestelling zat er een kaartje bij. Daarin vertelt Zoeva dat het belangrijk is om je kwasten regelmatig schoon te maken.

Dan nu naar de kwasten. Laat ik beginnen met de bufferkwast 104.






























De kwast heeft een zwarte handvat, waarmee je goed de kwast vast kunt pakken. De haren van de bufferkwast zijn zeer zacht en ze zitten dicht op elkaar. Dit is om voor goede dekking te zorgen en dan kun je makkelijk de foundation verspreiden over je gezicht.

De bufferkwast kost 9, 50 euro.

Mijn ervaring:

Ik gebruik de bufferkwast elke dag om foundation op mijn gezicht aan te brengen. De kwast kun je lekker / goed vast pakken met je handen. Het zit stevig in je handen. De haren van de kwasten voelen zacht aan en ze prikken niet in je gezicht.

Bij het wassen van de kwast valt er geen haren uit. Ik ben zeer tevreden met deze kwast en ik gebruik hem elke dag.

Ook heb ik een blushkwast gekocht. Deze heet blushkwast 128.







Met deze kwast kun je je mooie blush op je wangen aanbrengen. Op de handvat van de kwast staat de type op. Verder heeft hij dezelfde uitstraling als de bufferkwast. De haren van de kwast zijn schuin gesneden. Ook bij deze kwast zijn de haren zacht.  Bij het wassen van de kwast valt er geen haren uit.

Hij kost 8, 20 euro excl. verzendkosten. Zoeva rekent 5,50 euro aan verzendkosten voor het verzenden naar Nederland.

Conclusie

Ik ben blij met mijn kwasten en ik gebruik ze heel graag. Ze zien er strak, mooi en de haren voelen zacht aan. Als ik in de toekomst nog meer kwast nodig heb, dan zal ik weer een kijkje nemen bij Zoeva.

Kende jij Zoeva.de al? Heb je al iets eerder bij Zoeva besteld? Vertel het in de comments.


Tot de volgende keer!






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts