Garnier BBcream

16:30


Garnier BBcream??? Zijn de beloftes van Garnier BBcream waar? Wil je weten wat ik van deze BBcream vind? Lees dan de hele blogpost.

Al een tijdje gebruik ik de BBcream van Garnier. Ik wil het eerst lang gebruiken, zodat ik een duidelijk oordeel kan geven.

Garnier zegt dit over haar BBcream
De formule van Garnier BB cream biedt het gloednieuwe wereldwijde antwoord: verzorging en hydratatie, pure dekking en bescherming tegen UV-stralen. Met BB cream wordt huidverzorging nog effectiever, praktischer en eenvoudiger:
Daarnaast zegt Garnier dat het een BBcream is met 5 in 1 oplossing en met de volgende kernmerken.
  • Een hydraterend complex
  • Een actief ingredient speciaal om te stralen
  • Een beschermde barriere
  • Een lichte, prettig textuur













De beloftes van Garnier zijn wel goed. Gewoon beloftes die ook wel kunnen bereiken op je gezicht.
Op de ingrediëntenlijst staat er geen SLS of SLES, dat wel fijn. Verder ziet het er goed.















De BBcream zit in een tube met een draai dop. De creme komt uit een klein tutje. Zelf vindt ik dit wel hygiënische en je kunt makkelijk zelf bepalen hoe je nodig hebt. Hoewel je eigenlijk van het product maar een paar druppels van nodig hebt. Het is wel zuinig in gebruik.





De BBcream is lichte cream en lekker makkelijk smeerbaar  Zoals je ziet op de foto, dekt hij goed. Wat ik wel merkte is; als je wat oneffenheden hebt, dan dekt hij het niet goed. Wel zie ik er frisse, wakker uit. Ik zou het eigenlijk gebruik als ik geen zin heb om mij huid goed te bedekken met foundation of als ik erge haast hebt.

De BBcream is te koop in vrijwel in alle drogisterijen en voor ongeveer 11 eurotjes.

Heb jij al een BBcream gebruik en wat vond je ervan? Laat het weten in de comments.

Tot de volgende keer

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts