Peek of the week

09:00

In deze blogpost kun je foto's zien wat er in mijn week gebeurd is. Een keer in de twee weken komt het op de site. Ik maak de foto's met mijn telefoon.

Er staan niet veel foto's, ik heb namelijk niet veel foto's gemaakt met mijn telefoon.
Ik ben al een week terug van mijn vakantie. Dit jaar ben ik naar Marokko geweest om mijn familie weer eens te zien. Daar probeer ik aantal koekjes. Onder zie je twee soorten koekjes en die bestaan uit chocolade. love chocolade.

























Lekkere koekjes met chocolade. Tango blijft lekker.



Op weg naar Nederland. We hadden een tussenstop in Al Hoceima airport. Intussen maakte ik aantal foto's.


Dit gerecht zag ik bij de Albert Heijn en het was echt lekker. Kip uit de oven met spaghetti. 

Ik hoop dat je dit blogpost leuk vindt. En..vertel hoe jouw week eruit zag in de commets. Dat lijkt mij leuk om te lezen.


Tot volgende keer! 


Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts