Catrice BB cream Allround foundation, Multi Benefit Make up

13:03


We kunnen het niet genoeg krijgen van al de BBcreams, want ook Catrice heeft een BBcream ontwikkelt. Catrice belooft heel wat. Benieuwd naar de beloftes en naar mijn mening?

De Catrice BB cream heeft een lange naam. Hij heet: BB Allround Foundation Multi Benefit Make up.
Deze BB cream heeft 6 doelen:

  • Het geeft een balans voor de huid en rode plekken.
  • Het corrigeert de poriën op je gezicht.
  • Ook beschermt het je gezicht tegen de zon.
  • Je gezicht krijgt een mooie glow.
  • Camoufleert je onzuiverheden.
  • En het hydrateert je droge gezicht.  
Dit klinkt veel belovend. Dan nu over de ingrediënten, die erin zitten. 


Er zitten verzorgende bestanddelen in, zoals glycerine en amandelolie. Verder is het meer foundation, dan een verzorgingscream. 


De verpakking zit er strak, chic uit. De BB cream komt uit een tube met een tuutje. Het is hygiënisch en je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt gebruiken. Daarnaast zit de tube stevig in je handen.

Foto zonder BB cream

Op mijn huid kun je hier en daar rode plekjes zien. Mijn gezicht ziet er niet egaal uit en ik heb last van onzuiverheden. 

Foto met BB cream

Hij verbergt de onzuiverheden, die op mijn gezicht zitten. De rode plekken op mijn gezicht worden een beetje bedekt. Het lukt hem niet om te camoufleren. Hij dekt wel, maar niet te. Ik vind het wel een fijne BB cream, omdat de substantie makkelijk/fijn smeerbaar is. Hij maakt mijn gezicht wel egaal en het blijft lang zitten gedurende dag.

Na het aanbrengen van de BB cream, poeder ik het af. Dit is wel nodig, want het glimt wel. Daarnaast bevat hij spf 30, wat een pluspunt is. 

De Catrice BB cream Allround Foundation Multi Benefit Make up kost 5, 99 euro en is te koop in de Kruidvat.


Tot volgende keer!

Khadija









You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts