Purple El 3id make-up look

16:28


Morgen is het een Islamitsch feestdag, namelijk het Offerfeest. En voor het mooie gelegenheid bedacht ik een mooie paarse ooglook. Deze make-up look kun je ook voor andere mooie feestelijke dagen dragen.

Tomorrow is an Islamitic holiday. That's why I create an purple make-up look. But you can wear it also in other special days.


Ik vind paars een mooie kleur en het past zeker bij mensen die bruine ogen hebben. Maar dit wilt niet zeggen dan andere mensen met andere oogkleuren dat niet kunnen doen. Deze kleur gebruik ik niet vaak in een make-up look. 

Ik heb geen mascara, omdat ik het wel zo mooi vindt staan. Maar je kunt wel een mascara gebruiken, als jij dat wel graag wilt. Op de full face foto, zie je dat ik mijn lippen neutraal heb gehouden. Je zou wel een lipstick kunnen gebruiken. 

I like the purple color and it suit by brown eyes. But it does not mean that the other people with other color can not use it. I do not use this color very often. 

In the make-up look I did not use any mascara or lipstick. But you can use it, if you want it. I liked to keep it natural.


Ik start met een schoon ooglid en ik bracht een beetje oogschaduwbasis aan. Ik nam een licht beige/roze shimmer oogschaduw kleur en deze bracht ik over het ooglid aan. 

First I started with a clean eye lid. I put a bit of eyeshadow base. I took a light beige/rose shimmer eyeshadow color en put it over the whole eye lid.  


Dan pakte ik een paars shimmer kleur en die bracht ik over het midden van het ooglid, zodat het de eye-cather wordt. Hiervoor gebruikt ik een small oogschaduw kwastje.

 Then I used a shimmer purple color over the middle of the eye lid. I did it with a smaller brush. 



De tweede kleur is een matt bruin oogschaduwkleur. En deze bracht ik in de crease.

The second color is an matt brown color and I put it in the crease of the eye.

Voor een beetje meer diepte, pakte ik een matt zwart oogschaduw kleur. Deze kleur bracht ik onder de bruin kleur. Hiervoor gebruikte ik een crease kwast.

Under the brown color, I put a mat black eyeshadow color. For this I used a crease brush. 


I hope you liked this make-up look. 

Liefs/love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts