Nivea Double Effect Eye make-up remover

12:31



Het is belangrijk om na het make-uppen, goed te reinigen. Daar heb je een goed remover voor nodig, maar hoe weet je dat? Vandaag review ik een make-up remover voor de ogen.

It is important to clean, after the make-up. That's why you need a good remover, but how do you know that? Today I going to review a make-up remover for the eyes.


Ik zag deze remover in tv-reclames. Een vriendin van mij vertelde hoe ze deze remover fijn vind en daardoor raak ik in dit product geïnteresseerd. 

Dit oog make-up remover komt van het merk Nivea en heet 'Double Effect Eye Make-up remover'. In deze product zit korenbloem extract en daarom is het mild voor de ogen en rond om de ogen. Het beschermt de wimpers en zou geen vetlaagje achterlaten. Dat vind ikzelf fijn. De beloftes klinken goed. 

De remover is geschikt voor alle huidtypes en zelfs ook voor mensen die contactlens dragen. Op de foto zie je dat het product twee kleuren heeft. Er zit water en soort van olie in en daarom moet je het eerst schudden. Het verwijderd waterproof mascara en andere oog make-up.

I saw this remover in tv- commercials. A friend of mine told me also about it, how good it is for the eyes. I get interest in this eye remover. 

This eye-remover is from the brand Nivea and has the name 'Double effect eye make-up remover'. The Niveau Double Effect eye make-up remover has Cornflower extract and is soft for the eyes. The product is also for all skin types and suitable for contact lens weares. 

It has two color. You shake it, then it get a light blue color. The remover removes also waterproof mascara. 


Het flesje bevat 125 ml aan product. Ook is het makkelijk open te maken, maar eerst wel even schudden voor gebruik. Ik vind het een fijn product, want het altijd makkelijk al het make-up, zelfs waterproof mascara of eyeliner. En zonder hard te boenen en het laat geen vetlaagje achter. Dat vind ik fijn. Niveau Double Effect Eye make-up remover kost € 6,09 bij Kruidvat.

The bottle contains 125 ml of product. It's easy to open, but first you have to shake it. I like this product, because it removes very easy all the make-up. And it does not leave any fat layer on the eye lid. 
It cost € 6,09. 


Liefs/love
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts