H&M Kabuki brush

12:00


Deze kabuki kwast staat naast mijn andere kwasten. Ik vind het een fijne kwast om te gebruiken en ik dacht waarom kan ik er niet over schrijven. 

This kabuki brush stay next to my other brushes. I like this brush to use it and I though ' I should write about it'. 

 Ik had nog geen zo'n soort kwast liggen. Toen ik het bij H&M zag liggen, nam ik hem mee. Een kabuki kwast is een kwast die een platte steel heeft, waardoor 'ie staat in plaats van ligt. Maar waar is deze kwast nou goed voor?

Een kabuki kwast kun je gebruiken voor om soorten poeders aan te brengen. Zoals bronzers en gezichtspoeders. 

I did not have this kind of brush. When I saw a kabuki brush at the H&M, I decide to take it. An kabuki brush has a flat handle, which it stand on the table. But what makes these brush special?

An kabuki brush is to apply powders, as bronzers and face powders. 


De kwast heeft een zilverkleurig steel en er staat 'by H&M' op. 

The brush has a silver colour handle and on the handle is 'by H&M' written.  


Toen ik deze kwast zag, twijfelde ik of haren wel zacht zouden zijn. En of het niet in mijn huid gaat prikken, want dat is iets wat ik niet fijn vind. Het doet gewoon pijn. Voordat ik het kocht, heb ik het eerst even uitgeprobeerd. Hoe heb ik dat gedaan? Nou, door aan de haren te voelen. 

When I saw these brush, I was a bit doubted about the hair. Because I didn't know if the hair are soft. A pricking powder brush hurts in the face. I don't like that. So before I bought it, I test it out in the shop. 

Om een goed oordeel over deze kwast te schrijven, heb ik het eerst goed uitgeprobeerd. De haren staan dicht op elkaar. Zoals je ook ziet op die foto (hieronder), is de kwast rond afgesneden. Doordat de haren dicht op elkaar staan, krijg je een goede dekking. 

To give a good opinion about these brush, I use it many times. The hair of the brush staying very close together, (you can see it on the photo). That's why it will give you a good coverage. The shape of hair is round. They cut it round.



Ik vind het een fijne kwast om te gebruiken. Het geeft een goede dekking en het neemt genoeg product op. Wat een grote pluspunt is, dat het niet prikt in de huid. Ik heb de kwast ook aantal keren gewassen. En tijdens het wassen, valt er geen haar uit. Dat vind ik goed voor een budgetvriendelijk make-up kwast.

I like to use this brush. It gives a good coverage and it takes enough product. What a big plus point is, that it doesn't prick in the skin. I washed the kabuki brush many times. And during the washing, it didn't leave any hair off. That is a good thing of a budget free make-up brush.

Liefs/Love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts