My Weekly Dairy #25

10:56


Goedemorgen. Kijk je mee naar mijn nieuwe 'My Weekly Dairy'. 
Good morning. Are you going to looking at my new ' My Weekly Dairy.




Dit zijn fijne kralen, waarmee ik armbandjes maak. Sinds paar maanden maak ik armbandjes. Dit doe ik op een weefraam. 

These are little beads, which I make beads bracelet of it. Since a couple of month I make bracelets. 


Mijn moeder maakte deze Marokkaanse koekjes. Er zit geraspte kokos, griesmeel en beetje citroen. Ik vind ze heerlijk bij een kopje thee. 

My mum made these Moroccan cookies. They are made with coconut, semolina and a bit of lemon. I love to eat them with a cup of tea.


Dinsdag ging ik boodschappen doen en de wortelen waren in de aanbieding. Wie vind wortelen lekker? 
On Tuesday I went to a gocery shop. And there were the carrots in the introduction. Who likes carrots?


Hier was ik in mijn engels les. We hadden het over depressie in de winter. 

I was in my English lesson. We talked about depression in the winter.


Doordat ik een keer niet naar mijn les ben geweest, had ik opeens veel huiswerk. Maar dat heb ik afgelopen weekend afgemaakt. Ik ben iemand die op tijd mijn huiswerk begin, zodat ik het niet vergeet en dan heb ik meer tijd voor andere dingen.

Two weeks ago, I did not went to the lesson. That's why I have more home work to do. I made it in the weekend. I always make my home work after my lesson. So I can not forget it and then I will have more times to do other things.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts