My Weekly Dairy #53

08:00


Afgelopen week was het paasweekend, hoewel ik het niet vier. Maar ik vind de sfeer die er hangt wel leuk en ik eet lekkere paas eitjes. Daarnaast krijg ik het gevoel dat de lente er is.

Last week was Easter weekend, but I do not celebrate it. But I like the atmosphere and I eat Easter eggs. And it gives me the feeling of Spring. 

 
 Op tweede paasdag was er een stoffenmarkt in de stad. De zon scheen, alleen de wind was erg koud. Ik kan geen winterjas aan, maar een dikke vest en een flurry jacket. Maar dat hield mij niet echt warm. Gelukkig maakte de zon mij wel warm, als ik er in zat. We waren er vroeg op de markt, ik ging samen met mijn lieve moeder. Ik had een dubbelritsbaar rits nodig voor mijn bomber jacket nodig, zo'n rits die je aan beide kanten open kunt ritsen. Mijn moeder heeft stofjes gekocht om gordijnen te maken.

Daarna maakte ik deze mooie foto met mijn telefoon. Ik houd van mijn stad Leiden.

On the second of Easter day, there was an fabric market in the town. The sun shined, but it was very windy. I did not wear a coat, only a hoodie and a flurry jacket. That didn't make me warm. So I seat in the sun. We were early at the market, I went with my lovely mum. I needed an dubble zipper for my bomber jacket. My mother bought some fabric to make curtains.

After that I make this beautiful photo with my phone. I love my town Leiden.

 
Door de koude wind, had ik zin in een warme chocolademelk. Gelukkig had ik nog een pak staan.

Because of the cold wind, I wanted to drink a hot chocolate. And we had that at home.



Op dinsdag waren alle winkels weer open, gelukkig maar. Want we hadden weinig in huis. Dus gingen we boodschappen doen. Dit keer deden we dat bij Dirk.

The shops were open at Tuesday, after Easter. And we didn't have much at home, so we went to the supermarket.


 

Ik ben afgelopen week naar Den Haag geweest, want mijn haarverzorging was weer op. Ik gebruik een merk, die alleen bij toko's te koop zijn. En in Den Haag is een toko, die dat merk verkoopt. Woensdagavond merkte ik dat ik geen shampoo meer had. Ik ging ook naar Douglas voor een nieuw zonnebescherming en er was korting op Lancaster. 
 
I went also to the Hague last week, because I runed out of my haircare. I use an brand, what is only at Indonesian shop. And in the Hague there is one. I also went to Douglas (luxury cosmetic shop) for a new suncare and there was discount on Lancaster.


 

Shoes of the day; Vans



 Ik ging wachten op mijn moeder, terwijl ik deze foto maakte. Dit was in Den Haag.

I was waiting for my mother, when I made this photo. This was in the Hague.


 



Ik hoop dat je een leuke week hebt gehad. Wat heb jij afgelopen week gedaan of wat zijn je plannen voor het nieuwe week?
I hope you had a nice week? Wat did you do or what are your plans for this week?

Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts