Spring Summer 2017 fashion trend

13:42


 Voorjaarsmode hangt al in de winkels. Voorjaar, dat ziet er nu buiten niet echt uit, maar ik ga het toch er over hebben. Ik heb 3 mode trends uitgepikt, die mij het meest aanspreken.

Spring fashion are in the shops. Spring, it doesn't look now outside, but I'm going to write about it. I pick 3 fashion trends, which I liked the most.


Bloemen - Florals
 Bloemen, ik vind bloemen mooi. Wie houdt niet van bloemen? Het geeft mij een lente en een zomerse gevoel. Bloemen print zijn in verschillende kleuren. Deze trend was al hip in de jaren 80 en nu is het terug.

Florals, when I saw them, I love it. I love floral, who doesn't? It gives me the Spring & Summer feeling. Florals are in many different colors. This trend was already hip in 1980 and now it is back.

 

Rouches - Ruffels

Ruffels, I am addict to ruffels, specially in blouses. This trend was last year also hip. I have to stop myself to buy it. But I can't handle it, it gives something to a outfit. Ruffels are now also in trousers. 

Ruches, ik ben echt een fan van rouches, speciaal blouses die dat hebben. Deze trend was vorige jaar al te zien. Ik moet mezelf weerhouden om niet meer blouse met rouches te kopen. Maar ik kan er niets aan doen, want rouches geven iets aan het hele outfit. Broeken hebben rouches.

 

Strepen - Stripes

Dikke strepen, dunne strepen, strepen die een kleur hebben. Het maakt niet uit, want strepen zijn nu veel te zien in deze seizoen. Een gestrepte broek maakt de lange benen nog langer.

Bold stripes, thin stripes, colourful stripes. It doesn't matter which one, because stripes are now populair in this time. An striped trouser makes your long legs longer.


Love,
Khadija


 
Bron / source : Pinterest, Prada, Simone Rocha, Chloe

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts