My Weekly Dairy #54

12:00



Goedemiddag, het is weer maandag en dat betekent een nieuw 'My Weekly Dairy'.
Good afternoon, it's Monday and that's means a new 'My Weekly Dairy'.




Vorige week scheen de zon in de eerst dagen van de week. Daar heb ik van genoten. Op maandag ging ik boodschappen doen, na mijn bezoekje aan de reisbureau. Ik had mijn zwarte schoenen van Clarks aan.

Last week shined the sun much. I enjoyed it. We went to the supermarket, after my visit to the travel agency on Monday. I wore my black shoes of Clarks.


 De volgende dag begon ik met schrijven van een blogpost. Soms vind ik het fijn om in mijn notitieboekje te schrijven, dan te typen. Daarna mijn moeder had aardappelen nodig, ze koopt ze jaren lang bij een aardappelboer op de markt. Die markt is in onze oude buurt. We ontmoeten daar een paar mensen, die we kennen. Dat was fijn. Ik kocht voor mezelf een cappuccino en natuurlijk ook voor mijn moeder.

The next day I started with writing for a blogpost. Sometimes I love to write in my notebook, then typing it. Then my mum needed some potatos from a market and that market is in our old neighborhood. We saw some people, who we know. That was nice. I bought myself a cappuccino and ofcourse also for my mum.


Een cappuccino, vind jij dat ook lekker? An cappuccino, do you like to drink it?


 

In het weekend was ik bezig voor mijn blog. Deze post kom woensdag online en je kunt al zien waar het over zal gaan.

In the weekend I was doing something for my blog. This post will be online at Wednesday.
 

 

Dit was het. Ik hoop dat je een fijne week hebt gehad. 
So this was it. I hope you had a nice week.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts