My Weekly Dairy #56

10:00



Goedemorgen, nieuwe week. Tevens is het de derde dag van Ramadan, waarbij de moslims de hele maand vasten. Maar wat ik vorige week gedaan?

Good morning, a new week. Also it is the third day of Ramadan and the muslims fasting all month. But what did I do last week?

 Wat was het weer warm! In het weekend was het echt heet, ik heb even in de tuin gezeten tot 12.30 uur. Daarna werd de zon feller.

 What was the weather hot! It was really hot in the weekend, I sat in the garden untill 12.30 pm.



 Ik begon mijn week met het schrijven van een open sollicitatie brieven naar museums in Leiden. Ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen. Zo heb ik meer werk ervaring en dat is goed voor mij CV. Dit stond al eerder op mijn planning, maar er kwam steeds iets tussen.


I started my week writing an open application letter to museums in Leiden. I would like to do voluntary work. So I have more work experience and that is good for me CV. This was already on my schedule, but there was always something going on.


 Maandagavond zag ik de weersvoorspelling voor de rest van de week en ik zag dat het op dinsdag lekker weer wordt. Toen zei ik tegen mijn moeder' waarom gaan we niet in de buitenlucht lunchen? En dat hebben we gedaan. In de buurt is er een kanaal en daar gingen we naar toe. Ik vond het heerlijk en dat ga ik vaker doen.


Monday night I saw the weather forecast for the rest of the week and I saw that the weather on Tuesday will be nice. Then I said to my mother, "Why do not we go outside for lunch? And we did that. In the neighborhood there is a canal and we went there. I found it great and I will do that more often.



 Schoenen uit en genieten van het lekkere weer.
Shoes off and enjoy of the weather.


 

 Foto's uitkiezen voor een blogpost. Na mijn lunch ging ik naar Fysiotherapie.
 Selecting photos for a blog post. After my lunch I went to Physical Therapy.


Ik maak zelf armbanden met kralen en die verkoop ik via social media. Hier tekende ik een nieuw patronen.

I make bracelets with beads and I sell them through social media. Here I drew a new pattern.

Dit was 'My Weekly Dairy voor vandaag. Omdat de Ramadan begonnen is, wens ik je een gezegende, liefdevol Ramadan!
 
This was My Weekly Dairy for today. Because the Ramadan has begun, I wish you a blessed, loving Ramadan!


Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts