My Weekly Dairy #58

11:30



Goedemorgen! Kijk je mee naar mijn nieuw post?

Afgelopen weken heb ik geen post geplaats. Ik had geen inspiratie meer en mijn mood was erg laag, dus besloot ik om niets te plaatsen. Maar ik ben weer terug. Vorige week had ik een aantal dingen gedaan. Ik ben naar Haarlem geweest om met werkgevers te praten over mogelijkheden binnen hun bedrijf. Want ik wil graag werken, daarnaast had ik met iemand afsproken in de stad en kocht ik een nieuwe fohn.


Maar eerst maandag;
s'Middags ging ik naar Haarlem voor een Meet&Greet met werkgevers. Dit heb ik weleens eerder gedaan, maar ik stopte er even mee. Omdat er toen dezelfde werkgevers er kwamen in Den Haag. Ik besloot om maar weer eens te gaan en om mijn werkgebied een beetje uit te breiden. Er hangt een leuke sfeer, helemaal niet formeel. Maar eerst maakte ik nog lijst met wat ik allemaal wil gaan doen in die week. Daar had ik in ochtend genoeg tijd voor. 
 

 Het was in een mooi gebouw van een bedrijf die Teva heet. In het begin leek het niet druk te zijn, maar al gauw kwamen er meer mensen en werd het steeds drukker. Het evenement duurde een uur en ik heb met 3 bedrijven gesproken. Ik laat altijd mijn CV achter. Na het evenement ging ik samen met mijn moeder naar Ikea, want dat was er vlak bij.



De volgende dag gingen we boodschappen doen in het winkelcentrum, bij mij in de buurt. 




Op woensdag was ik even alleen thuis. Ik had paar weken terug in Den Haag gewinkeld, dus ik besloot om een video te maken over mijn aankopen. Als ik alleen thuis ben, dan vind ik het fijner om een video op te nemen.


Donderdag was een mooie dag. Ik ging alleen naar het centrum en op de terug weg nam ik deze foto.



In het weekend reden we naar Zoetermeer om naar Media Markt te gaan. De fohn hield er mee op, toen ik van de week mijn haren wilde fohnen. Daar kocht ik een fohn en het is een Babyliss expert 2000 geworden.


Daarna dronken we koffie en ik nam een muffin met appel en kaneel.

Dit was 'My Weekly Dairy.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts