Real Techniques Your Picks Berlin Limited Edition

11:30


 

Iedereen is wel bekend met de kwasten van Real Techniques. Naast de reguliere kwasten hebben ze ook collecties, waaronder deze Your Picks Berlin. Vandaag vertel ik er meer over.

Everyone is familair with the brushes of Real Techniques. Net 



De Real Techniques Your Picks Berlin bevat de must-have kwasten en het is een limited editon. De kwasten kunnen voor meerdere doelen worden gebruikt. Dat zal ik later per kwast bespreken.

De kwasten zien er fancy uit door de zwart-wit design en door de fruschia kleur. De Your Picks Berlin collectie bevat 5 kwasten en kost € 24,95.

In deze collectie zitten:
  • Buffing brush
  • Stippeling brush
  • Contour brush
  • Deluxe crease brush
  • Base shadow brush
 

De Buffing brush is geschikt voor vloeibare en minerale foundations. Toen ik het kochte, dacht ik dat een poeder kwast is. Dus ik heb het alleen daarvoor gebruikt en doet 'tie goed. Voor om te poeder van je gezicht is het wel aan de kleine kant, maar het blijft een fijne kwast. 

De haartjes staan dicht op elkaar en zorgen voor een mooie dekking. Ze voelen zacht aan en daardoor prikken ze niet.

 
Dit is de contour brush en de haartjes zijn ook zacht. Het heeft een ronde vorm en blendt de contour kleur goed. Naar mijn idee is het geschikt voor blush en highlighter.


Dan nu de stippling brush. Deze kwast is geschikt voor vloeibare foundation. Maar kan ook voor creme blush worden gebruikt. Deze soorten kwasten geven light tot medium dekking. Dit komt door de haren, de witte haren steken wat meer uit. Die haartjes houden de product vast. Het is een fijne kwast om te gebruiken, want de haartjes voelen lekker zacht aan.

 

De twee kleine kwasten zijn voor de ogen. Dit is een kwast om oogschaduw aan te brengen op de oogleden. Maar al gauw na mijn eerste gebruik, merkte ik dat het oogschaduw aan brengt in de crease. De haren hebben een ovale vorm, daardoor kon ik makkelijk bij de crease komen. Dus eigenlijk is het twee kwasten in 1. Handig voor op reis, zo hoef ik minder kwasten mee te nemen. Ook zijn de haren van deze kwast zacht. 

 
Deze kwast heet: Deluxe crease brush en is voor de oogschaduw te blenden. De haren zijn vrij groot en rond. Het blenden gaat goed, want de oogschaduw is goed geblend. Daarnaast kun je de kwast ook voor andere dingen gebruiken. Bijvoorbeeld om concealer aan te brengen onder de ogen. De haren zitten dicht op elkaar en zorgen voor een goede dekking en daarom kun je het ook daarvoor gebruiken. Ik vind het een fijne kwast. Het blend goed en de haren van de kwast prikken niet in de ogen. Dat is erg prettig.


Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts