My Weekly Dairy #59

13:15




Goedemiddag, misschien heb je wel gemerkt dat vorige week geen blogpost was. De reden is dat mijn Macbook kapot was. De hardeschijfruimte deed het niet meer. Het is nu gemaakt en alles doet het weer. Genoeg over mijn Macbook.



Maandag 21 augustus

Nadat ik klaar was met een het opnemen van een video, ging ik door met het versturen van e-mailberichten. De volgende dag had ik er geen tijd voor, want ik was de hele dag op pad.




Dinsdag 22 augustus

In de ochtend had ik een afspraak in het ziekenhuis in Rotterdam. Dus het was vroeg opstaan, dat vind ik niet heel erg. Ik ben een ochtendmens. Onderweg was het rustig, we vertrokken rond 10:00 uur van huis. Na mijn afspraak gingen we nog even het centrum in. Ik was op zoek naar een leuke broek voor een feestdag. Daarna reden we nog naar Ikea Delft om iets terug te brengen. 's Avonds was ik erg moe, na die dag.




Zaterdag 26 augustus

We gingen naar Mediamarkt voor een nieuw printer te kijken. Ik heb een nieuw besturingsysteem en is geen stuurprogramma voor mijn huidige printer. Daar baal ik van, want mijn printer werkt nog goed. Ik heb geen printer gekocht, want ik kreeg een tip van een medewerker. De tip is dat ik via een usb stick kan printen. Daarna gingen we boodschappen doen bij de Albert Heijn.




Zondag 27 augustus

Altijd op deze dag is het een relax dag of een opruim dag. 's Avonds keek ik naar Prison Break op Netflix. Ik vind het een spannende serie en soms moet ik er om lachen. Want sommige karakters die in deze serie spelen, zijn grappig. 



Maandag 28 augustus

Nu ik een nieuw besturingsysteem heb op mac, bewerk ik mijn video in de nieuwste versie van Imovie. Het is nog even uitzoeken hoe alles werkt, maar gelukkig is er Youtube. De video staat al online.



        


Donderdag 31 augustus

De broek die ik in Rotterdam heb gekocht zit helaas niet lekker. Dus ik ging kijken voor een ander maat, maar dat hadden ze niet in H&M Leiden. Dan maar terug brengen.

Als avond eten at ik een zelfgemaakte aardappelsalade met stukjes gebakken vis.




Vrijdag 1 september

Het was Eid el Adha (offerfeest), dat is wat moslims vieren. We gingen naar de slagerij om onze vlees op te halen, want we gingen barbecueen. Na het eten gingen we naar onze kennissen, want het was immers feest. Dat vier je samen. En we hebben het laat gemaakt, ik was rond 23:30 uur thuis.

Hoe was jouw offerfeest?

Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts