My Weekly Dairy #60

15:10






Goedemiddag, na een poosje staat er weer een nieuw My Weekly Dairy. Afgelopen week ging ik naar mijn 3e Franse les en probeerde ik een nieuw gerecht uit. Ben je benieuwd welke dat is? Lees dan deze post.

Good afternoon, it's been a while. There is an new My Weekly Dairy. Last week I went to my third French lesson and I tried a new meal. Are you wondering what it is? Read the whole post.






Maandag begon met het nemen van een heerlijke douche en vervolgens een ontbijt. Daarna stuurde ik een belangrijke mail. 

Monday starts taking a shower and after that an breakfast. I was typing a important mail.


Op woensdag moest ik foto's maken van producten. Ik had al een lijst ervoor gemaakt. Na mijn lunch, ging ik naar mijn therapie.



On Wednesday I had to make some pictures of products. I made a list of the products. After my lunch, I went to my therapy.



s'Morgens deed ik een paar dingen achter mijn computer, waaronder een mail sturen. Want in de middag ging ik naar mijn 3e Franse les. Dat is in het centrum en mijn moeder bracht mij, want ze wilde ook naar het centrum. De locatie waar de les wordt gegeven, is een mooi oud pand. Na mijn les, ging ik naar de drogisterij om shampoo te kopen. Ik gebruik een ander soort.

I did some stuff in the morning, which was sending an mail. Cause I had a French lesson in the noon. It is in the centre and my mum brought me there, cause she also wanted to go. The location of the lesson is an old building. After my lesson, I went to the drugstore to buy shampoo.

Vrijdag / Friday

Via Wunderlist, dat is een app waarmee je een takenlijst kunt maken. Ik heb een aantal blogpost alvast een datum gegeven.

Als werkzoekende kijk ik op het internet naar vacatures. Ook op LinkedIn kun je vacatures vinden.

With Wunderlist, that is an app. You can make own to do list. So I gave my blogpost an date. As a job-aplican looking for a job on the internet and on Linkedin you can find also jobs.






Vrijdagavond at ik zelfgemaakte sushi. Ze zien er niet netjes uit, waar ze waren lekker. Ik heb met tonijn, komkommer en garnalen gemaakt.

Friday night I ate homemade sushi. They don't look neat, where they were yummy. I made with tuna, cucumber and shrimp.



Liefs,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts