My Weekly Dairy #64

10:00



Goedemorgen, het is weer maandag. Dan is het tijd voor een nieuw My Weekly Dairy! Ik neem je terug naar afgelopen twee weken. In die weken heb ik geschilderd op een doek, een Marokkaans pannenkoek gegeten enz. 

Good morning, it's Monday again. Then it is time for a new My Weekly Dairy! I will take you to the two weeks ago. In those two weeks I painted on a canvas, ate an Moroccan pancake.


Ik wil nog iets meedelen over My Weekly Dairy; Ik heb besloten om My Weekly Dairy elke twee weken te plaatsen. Soms had ik te weinig foto's om er een post van te maken.

I just want to explain something about My Weekly Dairy. I decided to post My Weekly Dairy every two weeks. Sometimes I don't have enough photo's to make a post of it.



Dinsdag 6 februari / Tuesday 6th of February

Ik ging een aantal foto's maken voor een post. Meestal na mijn lunch ga ik liggen, om te rusten. Dat heeft mijn lichaam nodig.

I made some photo's for a post. Usually I go to bed to rest my body, cause my body need it. 


Donderdag 8 februari/ Thursday 8th of February.

's Ochtends begin ik met het bekijken van mijn mailbox en soms moet ik e-mails versturen. Ik had een afspraak en gelukkig hoefde ik ervoor niet naar buiten te gaan, want het was bij mij thuis. 's Middags ging ik naar mijn Franse cursus. Ik leer steeds iets nieuws bij en ik vind het nog leuk.

I start to open my mailbox and send some mails in the morning. I had an appointment and luck me I didn't need to go outside for that appointment. Because the appointment was at my home. Then I went to my French lessons in the noon. I learn every time something new and I still like it.



Maandag 12 februari / Monday 12th February

Mijn moeder had Marokkaanse pannenkoeken gemaakt. De Marokkaanse pannenkoeken zien er iets anders uit dan de Nederlandse pannenkoeken, maar ze zijn lekker hoor. Marokkaanse pannenkoeken rijzen en daardoor hebben ze van die gaten. Ik smeer er boter op en doe er poedersuiker.

My mother had made Moroccan pancakes. The Moroccan pancakes look something different than the Dutch pancakes, but they are nice. Moroccan pancakes rise and therefore they have those holes. I lubricate butter and put icing sugar.



Dinsdag 13 februari / Tuesday 13th of February

Ik plande een video in voor mijn Youtube kanaal. Inmiddels is het al openbaar. Mocht je het nog niet hebben gezien, klik hier voor de video.

I plannend a video in for my Youtube channel. Now it is already public. If you haven't seen it yet, click here to watch it.



Woensdag 14 februari / Wednesday 14th of February

Naar de fysiotherapie, want dat is op elke woensdag. Daarna ben ik altijd moe en ga ik in mijn heerlijke bed liggen.

To physical therapy, because that is on every Wednesday. Then I'm always tired and I'm going to lie in my lovely bed.




Vrijdag 16 Februari / Friday 16th of February

Na mijn ontbijt, ging ik wat mailberichtjes versturen.

After my breakfast, I send some mails.



Zaterdag 17 februari / Saturday 17th of February

Ik ging samen iemand schilderen op een doek. Ik wist al wat ik op het doek wil hebben, namelijk de eerste letter van mijn naam in het Arabisch. Eerst heb ik de doek een achtergrond een kleur geschilderd, daarna ging ik met een potlood lichtjes schetsen. Ik schilderde met olieverf.

I went together to paint someone on a canvas. I already knew what I want on the canvas, the first letter of my name in Arabic. First I painted the cloth a background a colour, then I went with a pencil to sketch slightly. I painted with oil paint.


Dit was My Weekly Dairy.

Liefs,

Khadija





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts