My Weekly Dairy #63

12:04



Hallo! Dat is wel een tijd geleden dat ik een 'My Weekly Dairy' heb geplaatst. Er waren dingen, waardoor ik geen blogpost kon plaatsen. Maar ik heb wel foto's gemaakt van wat ik allemaal heb gedaan.

Hello! That's a while ago. There were things and that's why I couldn't post an blogpost. But I made pictures.




Maandag 22 januari; Na mijn ontbijt, begon ik te filmen. Ik heb 2 maanden geleden een ander statief gekocht en deze bevalt me wel. De statief is 30 cm lang en zo hoef ik geen boeken of dozen te stapelen. 's middags ga ik meestal liggen, omdat ik moe ben. Het douchen in de ochtend vergt voor mij veel energie.

Monday 22th of Janary; After my breakfast, I started to film. I bought a tripod 2 months ago and I like this one. It's 30 cm long and then I don't need to pile up any books or boxes. In the afternoon always go to bed to rest, cause I'm tired. A shower in the morning cost me more energy.




Volgende morgen ging ik foto's uitkiezen voor een artikel. Ik maak best veel foto's en dat is weleens een nadeel als je moet kiezen.

Next morning I tried to chose some pictures for an article. I make a lot of pictures, which can be hard to chose a good one.



Op woensdag 24 januari ga ik altijd naar de fysiotherapie en daarna ben ik moe. Daar doe ik krachtsoefeningen voor mijn spieren en zo blijven ze sterk.

On Wednesday 24th of January I always go to the physiotherapy and then I'm tired. There I do some work-out for my muscles and so they stay strong.


Zondag schoonmaak dag, zo ziet het er uit na schoonmaken.

Sunday cleaning day. That's how it looks after cleaning.




Maandag 29 januari; werken achter de computer.

Monday 29th of January; working.



Sinds we een Nespresso apparaat hebben, drink ik graag een latte macchiato. Nu wil ik alleen maar macchiato's. Deze foto maakte ik vorige week woensdag.

Since we have a Nespresso machine, I like to drink a latte macchiato. Now I just want latte macchiato 's. This picture I made last week on Wednesday.



Terug naar huis rijden, na mijn Franse lesje. Ik vind het nog steeds leuk. Af en toe is het een lastig.

Driving back home, after my French lesson. I still like it. Occasionally it is a nuisance.



Mijn ontbijt op de vrijdagmorgen, was een broodje met kaas en thee.

My breakfast on the Friday morning, which was sandwich with cheese and tea.



's Avonds begon ik aan mijn huiswerk.

In the evening I started to make my home work.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts