My weekly Dairy #65

13:00


Goedemiddag! Het is weer maandag en een nieuw week. Ik neem je mee naar afgelopen week, waarin ik een afspraak had bij de kapster en ik ging naar mijn wekelijks fysiotherapie.

Good afternoon! It's Monday and a new week. I will talk to you about the last week, what I had an appointment by a hairdresser and I went to my weekly physiotherapy.


Maandag 3 september 2018 // Monday 3th of September 2018


Op die dag had ik een afspraak met iemand van stichting Eva (voor mantelverzorgers en zorgvragers), om mijn handgemaakte sieraden bij hen in de vitrine te plaatsen. Dat vind ik leuk om te doen, want dan weten mensen mij te vinden en hopelijk kopen ze iets. Daarna ging ik samen met mijn moeder naar de supermarkt om boodschappen te doen.

Ik merk dat het weer aan het veranderen is. Het wordt iets kouder en daarom had ik geen sandalen aan, maar mijn zwart Clarks Aristan schoenen.

On that day I had an appointment with someone from foundation Eva (for caregivers and care recipients), to place my handmade jewelry in their display case. I like doing that, because then people know where to find me and hopefully they buy something. Then I went to the supermarket with my mother to do shopping.

I notice that the weather is changing. It gets a little colder and that's why I did not wear sandals, but my black Clarks Aristan shoes.




Dinsdag 4 september 2018 // Tuesday 4th of September 2018



Ik had om 12:00 uur een afspraak bij de kapster om mijn haren korter te knippen. Maar ze vroeg of ik iets eerder komen en dat kon gelukkig. Ik had namelijk geen andere afspraken staan. Mijn haren groeien snel en ik heb dikke haren. Ik klaag niet, ben happy met mijn haren. De haren zijn in laagjes geknipt en tot aan mijn schouder. Dat vind ik het mooist en zo kan ik het nog net in een staart doen.

Na de lunch was ik bezig om een flyer te maken voor het vitrine bij Stichting Eva. Ik schreef een stukje over mezelf.

At 12:00 I had an appointment with the hairdresser to cut my hair shorter. But she asked if I would come a little earlier. I had no other appointments, so it could. My hair is growing fast and I have thick hair. I'm not complaining, I'm happy with my hair. The hairs are cut in layers and up to my shoulder. I like that and so I can just do it in a tail.

After lunch I was preparing a flyer for the display case at Eva Foundation. I wrote a piece about myself.



Woensdag 5 september 2018 // Wednesday 5th of September 2018



Woensdag is de dag dat ik naar de fysiotherapie ga. Daar doe ik aantal spieroefeningen, zodat het allemaal stabiel en sterk blijft. Daarna ben ik altijd moe, maar dat is logisch.

De rest van de dagen, heb ik niet gefotografeerd. Ik was het vergeten.

Deze week heb ik twee afspraken staan, niet op een dag.

Wednesday is the day that I go to physiotherapy. There I do number of muscle exercises, so that it remains stable and strong. Then I am always tired, but that is logical.

I have not photographed the rest of the days. I forgot.

This week I have two appointments, not on the same day.


Wat staat er op jou planning? What's on your dairy?

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts