Spring/Summer 2018 fashion trend, which I like.

08:00




Het wordt steeds mooier weer hier in Nederland. Daar ben ik blij mee, want ik houd wel van een lekker weertje. Iedereen is gelijk wat vrolijker. In deze periode hoeven we geen dikke kleren aan te trekken, dat vind ik fijn. Weg met die dikke kleren en de donkere kleuren. Zoals elk mode seizoen zijn er trends; ik volg ze niet allemaal, want dat hoeft niet. Draag wat jij het leuk vind!

Daarom deel ik een aantal mode trends, die mij aan spreken. Wellicht vind jij ze ook leuk? Laat het mij weten in de comments!

It's getting nice weather here in the Netherlands. I am happy with that, because I like a nice weather. Everyone is even more cheerful. In this period we do not have to wear thick clothes, I like that. Go away with those thick clothes and the dark colors. Like every fashion season there are trends; I don't follow them all, because that doesn't have to be. Wear what you like!

That's why I share some fashion trends that speak to me. Maybe you like them too? Let me know in the comments!



Demin:

Demin is helemaal hot. Iedereen draagt een demin. Een spijkerbroek en een leuk t-shirt en je hebt een outfit. Lekker makkelijk!. Maar nu in deze mode seizoen, is het niet erg als je van top tot teen je aan kleed in het demin.

Demin: 
Demin is very hot. Everyone wears a demin. It could be a jeans or jacket. A jeans and a nice t-shirt and you have got an outfit. Very easy! But now in this fashion season, it not bad if you wear demin all the way down to your feet. 

Crayon colors:

Crayon kleuren zijn felle kleuren. Crayon is Franse woord voor potloden. Bij deze trend is gekeken naar de kleuren van de potloden.

Crayon are bold colors. Crayon is a French word for pencils. This trend has looked at the color of the pencils.

Lila /Lilac:
Paars en lila zijn mijn favoriete kleuren. Ik had zelfs paar jaren geleden een paarse slaapkamer. Maar nu deze kleur een van de kleuren trend.

Purple and lilac are my favorite colors. I had an purple bedroom a few years ago. But now this color is one of the color trends.

















You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts