Beauty kitchen Abyssinian oil Prime Time cream cleanser

13:30



Allereerst wat ziet de verpakking er cool uit. De zilveren verpakking lijkt wel of het speciaal zaak komt, waar alles met de hand wordt gemaakt. Deze reiniger is zacht voor de huid, door de voedende ingredienten. Is dat wel zo?




Ik kocht deze Beauty kitchen Abyssinian oil prime time cream cleanser, omdat in de winter voelt mijn gezicht droog aan.
Wat is Beauty Kitchen? Het staat bekend om effectief, natuurlijk verzorgingsproducten, voor mensen die er naar opzoek zijn. Jo is de bedenker en als iemand die veel ervaring heeft in chemie en als botanicus heeft ze Beauty Kitchen opgericht. Tevens zijn de producten SLS vrij en parabenen vrij. En testen niet op dieren en de producten zijn plantaardig (vegan).




Goed. Beauty kitchen Abyssinian oil prime time cream cleanser kost €14,49 (150 ml) bij Holland & Barrett. De reiniger zorgt voor een hydraterende, schone huid om je routine te starten. Daarnaast haalt het make-up, overtollige olie en vuil weg. Geen zorgen, het is lief voor de gevoelige huid.



In de ingredientenlijst lees ik dat Abyssinian oil als tweede ingredient is. Abyssinian is een plant en het heeft groene knoppen. De plant bevat olie en die olie is goed voor veel dingen. Waaronder het voeden van de huid en rimpels. Naast deze olie, zit er nog andere olies. Amandelolie en andere soorten bloemen. Ik lees dat shea boter ook in zit en dat zorgt voor nog meer hydratatie.


Beauty kitchen Abyssinian oil Prime Time cream cleanser komt in een zilveren verpakking met een zwarte pomp. Qua hygiene, vind ik dat fijn. Door aan de pomp te draaien, gaat het open en dicht. Zo komt er geen lucht binnen en blijft het product langer goed. Hoewel ik het lastig vind om de pomp in te drukken. 

De reiniger zelf voelt zacht en het heeft een witte creme kleur. Het ruikt heerlijk naar bloemen. Met een beetje water en 1 pompje ontstaat er een lichte schuim. Na het wassen voelt mijn gezicht zacht en niet meer droog aan. 



Beauty kitchen Abyssinian oil Prime Time cream cleanser is een fijne reiniger. Zelf ik zou het alleen in de winter te gebruiken, want in de warme maanden heeft mijn gezicht minder hydratatie nodig. Maar door de stugge pomp, koop ik het niet. Omdat ik weinig kracht heb in mijn armen en handen.

Ben jij bekend met Beauty Kitchen?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts