Lush The Olive Branch showergel

11:56


 

Houd jij van douchegel, die olijfolie bevat? Misschien vind je de Lush The Olive Branch showergel wel fijn. In deze post zul je er meer over lezen.


Een citrusgeur geeft mij een frisse warm gevoel. Ik heb altijd een douchegel willen proberen van Lush. Waarom? Omdat Lush gelooft in het maken van effectieve producten met biologische groenten en fruit. Zij kopen ingrediënten van bedrijven die niet op dieren testen. Maar ze testen (vrijwillig) op mensen. Kortom ze geloven in transparantie en eerlijkheid.


 Op de fles staat wie dit product heeft gewerkt. Voor 250ml betaal je 16 euro, dat is duur. Maar als je leest waarvoor lush staat, dan denk je er misschien anders over. 

De showergel heet; The Olive Branch. Aan de naam kun je al lezen, dat er olijfolie in zit. Er zit inderdaad olijfolie in, maar in de showergel zit nog andere heerlijke ingredienten in. Zoals vers manderijnensap, sinaasappelbloesem, druivenblad infusie (aftreksel van een plant, denk aan water of olie). Al deze ingredienten zorgen voor een reiniging, verzorging en een zachte huid.


Op de ingredientenlijst zie je dat bestanddelen een groen kleur hebben. Deze zijn op natuurlijke wijze geproduceerd. Aan de fles kun je lezen wie deze fles heeft gevuld en klaar gemaakt voor de verkoop. Ik vind dat een leuk detail van Lush. 


Nu is het tijd voor mijn mening over deze douchegel. Er komt een warm, citrus geur uit de fles. De olijfolie voedt mijn huid goed en daardoor voelt mijn lichaam zacht aan. Extra fijn voor in de winter en frisse voor in de warme periodes. 


Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts