3fm Serious Request komt naar Leiden!

19:43



Vanavond komen de 3 dj's van 3fm naar Leiden voor 3fm Serious Request.
In dit blogpost ga ik jullie vertellen waarom de 3 dj's van 3fm samen met de Rode kruis dit doen.

De 3 dj's van 3fm zijn: Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg en Timur. Ze blijven vandaag tot 24 december 2011 in het Glazen huis te Leiden.

Ze willen namelijk geld ophalen voor mensen die na een zware periode niets meer hebben om te kunnen leven. Dit gebeurt vaak door oorlog, want tijdens een oorlog raakt men eigendommen kwijt. Vaak hebben ze een stuk land waar ze op oogsten en door een oorlog wordt dit verwoest.

En daarom komt het Rode kruis samen met 3fm een actie. Dit jaar wordt er geld opgehaald voor de mama's uit een oorlogsland. Ze willen de mama's een betere toekomst geven, zodat ze hun kinderen kunnen opvoeden.

Maar wat gaan de 3 dj's zelf doen? Op de plek waar de evenement is, worden de 3 dj's opgesloten in een glazen huis. Ze gaan dan paar dagen in het glazen huis verblijven en hiermee willen ze aandacht trekken voor hun campagne.Er komen heel veel mensen op het evenement af.

Ik vind het tof dat het dit jaar in Leiden is,want ik kom uit Leiden. Het is natuurlijk ook voor een goed doel. Dat moeten we natuurlijk niet vergeten. Ik ga zeker proberen om naar het glazen huis te gaan. Mezelf tussen wurmen in de drukte met mijn rolstoel. dat wordt wel wat.

Voor meer informatie kun je kijken op http://seriousrequest.3fm.nl/,

Tot de volgende keer

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts