Mijn gezichtsverzorging

18:59












In deze blogpost laat ik zien welke producten ik gebruik voor mijn gezicht. We weten dat ons gezicht een verzorging nodig heeft. Ben je benieuwd naar mijn gezichtverzorging producten? Lees dan verder.

Ik vind het belangrijk om mijn gezicht te verzorgen. Vroeger deed ik dat helemaal niet. Nou ja..soms vergat ik het gewoon of ik had geen zin. Maar nu verzorg ik mijn gezicht elke dag. Dat vind ik gewoon fijn en mijn huid voelt daardoor lekkerder aan.

Maar goed terug naar mijn producten. Op dit moment gebruik een dagcreme van Nivea. Nivea heeft onlangs een dagcreme met natuurlijke ingredienten gelanceert. Deze vind ik fijn voor mijn gezicht. Hij trekt snel in en het voedt mijn huid goed. Ik heb een normaal huid met vette T-zone.

Dan hebben we nog een lotion en een tonic. Eigenlijk komt deze eerst en dan de dagcreme. Maar het gaat immers om welke producten ik gebruik. Dat zijn Nivea reinigingsmelk. Hij haalt al het viezeheid weg en reinigt mijn huid goed.

Na de melk, gebruik ik een tonic van Nivea. Deze haalt nog de restjes talg weg en verfrist mijn huid. Dan voelt mijn gezicht echt lekker aan. Gewoon lekker frisse, wakker gezicht.

Welke gezichtsproducten gebruik jij?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts