TBS Grapefruit Showergel

17:06

Een tijdje geleden heb ik een showergel gekocht van de TBS. Nadat ik er veel over gehoord heb, besloot ik ook maar een showegel te kopen van de TBS.

De vloeibare showergel zit in een plastic doorzichtige flesje van 400ml. Door de frisse, licht zoete fruitige grapefruit geur koos ik voor deze variant. Hij doet me ook denken aan een hete zomer, waarbij je deze showergel lekker kunt gebruiken voor verkoeling.

Genoeg over de verpakking. Is deze showergel lekker voor mijn huid? Jaaaa....heel erg. Hij verfrist mijn huid en daardoor krijg ik een frisse gevoel bij. De geur blijft lang hangen en is zeer aangenaam.

Helaas is deze heerlijke showergel niet meer verkrijgbaar bij The Body Shop. Toen ik dat hoorde moeste ik echt balen. Maar ja wie weet, halen ze hem wel weer in de winkel.

Tot de volgende keer!



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts