Pictures of shoplog 31/04

20:31


Paar weken geleden heb ik gewinkeld met mijn vriendin. Het is al een hele poos geleden, dat ik heb gewinkeld. Ik spreekte af in het centrum van Leiden. Leiden heeft ook leuke winkels om ook wat centjes uit te geven.
We begonnen eerst in de V&D. Daar ben ik naar de boeken afdeling gegaan. Ik zag een tafel met daarop heleboel boeken (van die pocket boeken).  De boeken die daar lagen, waren voor maar 5 euro te koop. Das helemaal niet duur en al gauw ging ik met mijn neus tussen de boeken neuzen. Ik had ook weer zin om een nieuw boek te lezen. Uiteindelijk is het deze boek geworden.











Daar zijn we naar een paar winkels gegaan. Tot slot zijn we nog naar H&M geweest. In de H&M winkel zag ik dat er een klein sale was. Er hingen aantal kledingstukken aan de rekken. In mijn oogopslag zag ik een leuke blauwe vest met gouden knopen. De vest was van € 19,90 naar € 10,-.



















En verder zag ik ook een schatige blauw/oranje stippen blouse hangen. Die sprak me zeer aan en Hij kostte ook € 10,-. Hij heeft driekwart mouwen. Aan de achterkant van het blouse zit een gouden rits.

 Dit was mijn shoplog en tot de volgende keer!







You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts