Review: Montagne Jeunesse masker Mud Pac

14:53


















1 keer in de week smeer ik een masker op mijn gezicht. Deze keer was het masker van het merk Montagne Jeunesse in de versie Mud Pac. De masker is bedoelt voor mensen die in een stress fase zitten en die graag moment van ontspanning zoeken. Maar dat hoeft niet altijd de reden te zijn om het masker te gebruiken. Je kunt hem ook gebruiken voor een gewoon verwen-moment.


Het masker is voor mensen die last hebben van een vette huid en die graag hun gezicht diepe reiniging willen geven. Op de verpakking staat dat het masker een ultra diepe reiniging geeft.

Het product bevat zout uit de Dode zee. Er zit ook lavendel olie, fruit olie en parfum. In de verpakking zit 20 gram van het product (best veel toch?).



Mijn ervaring:
Toen ik het verpakking open maakte, kwam het frisse, koele lavendel geur naar boven. Het vloeibare creme massa is lekker dik bij het aanbrengen op je gezicht. De kleur van het vloeibare creme massa is groen/blauw kleur. Eerst heb ik mijn gezicht nat gemaakt met lauw warm water. Ik liet de masker 15 minuten droog worden. Er wordt ook geadviseerd om het masker tot 15 minuten te laten zitten.

Ik merkte dat mijn huid steeds strak getrokken werd. Het resultaat was een schone, zachte en frisse huid. Zal ik het nog een keer kopen? Jazeker!

Het masker is te kopen bij alle drogisten. Ik heb het gekocht bij de Tuinen en hij voor 1,79 euro te koop.

P.S: Het masker kan voor paar keren gebruikt worden.

Tot de volgende keer!

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts