Bourjois Trio Smokey Eyes palet 05 rose vitage

13:24



Ik vind Bourjois een romantisch, vrolijk merk. In mijn verzameling heb ik een blush van het merk, alleen nog geen oogschaduw. Ik testte de Bourjois Trio Smokey Eyes palet.

De doosje is makkelijk mee te nemen, doordat het licht is en compact. Het valt goed in je handen. Ook zijn de kleurtjes goed zichtbaar. Dat vind ik wel prettig. De Bourjois Trio Smokey Eyes kost € 12,90.



De oogschaduwkleuren zitten in een rond doosje. Ze zijn in verschillende kleuren uitgebracht en ik heb de kleur rosé vintage 05. Deze oogschaduw palet is om smokey eyes look te maken, maar je kan ook andere eyelooks maken. Er zit 3 kleurtjes in; een highlighter, een midden kleur en een donkere. De 3 oogschaduwkleuren zijn op elkaar afgestemd.



Uiteraard heb ik er een eyelook mee gemaakt. En die staat op Beautyshadowtje.
De oogschaduwkleuren voelen zacht en zijn goed gepigmenteerd. Ze nemen genoeg kleur op de kwast. En blenden gaat fijn. De kleurtjes kunnen ook nat worden gebruikt. Ze hebben een bak technologie.



Conclusie: Ik vind het een fijn palet om mee te werken. De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Doordat de verpakking compact is, kan je het makkelijk meenemen. Met 3 oogschaduwkleuren kan je verschillende eyelooks maken. De paletten zijn in de drogisterijen te koop.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts