Scrub masker momentje

20:10



In het weekend dan geef ik mijn gezicht een extraatje verzorging. Daarnaast vind ik lekker en leuk om te doen. Vandaag vertel ik hoe ik dat doe. En misschien zit er een tip bij, wat je kunt gebruiken.



Meestal een keer per week gebruik ik een gezicht scrum en soms ook een masker. Dat is ook meestal op zondag, dan heb ik lekker pyjama aan. Doe dat ook, gewoon een lekker loshangende broek en/of t-shirt aan. Of je kan een badjas aantrekken.

Natuurlijk doe ik het op een gereinigde huid. Eerst lekker de gezicht scrubben. Ik maak altijd ronddraaiende bewegingen. Zo gaan de dode huidcellen weg en komt er een mooi glad huidje weer terug.

Een masker heeft 10 tot 15 minuten om zijn werk te doen. Tussendoor kun je niet zoveel doen. Ik ga altijd televisie kijken of ik lees een boek. Maar als je een bad hebt, dan zou je tijdens het baden een masker kunnen gebruiken. Helaas heb ik geen bad thuis. Voor een beetje amusement, zet je een laptop of ipad, als je die hebt. Drink lekker een glaasje thee bij of iets kan natuurlijk ook.

Ik hoop dat je dit post leuk vindt. Een relax momentje is goed voor de mood.

Tot volgende keer!

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts