The Body Shop Tea Tree Skin Clearing facial wash

08:00



Toen ik in de winkel was, werd er aan mij geadviseerd om deze eerst te gebruiken. Deze Tea Tree face wash vermindert de onzuiverheden. Ik ben blij met dit face wash. Wil je weten waarom? Lees dan verder.


The Body Shop heeft een tea tree gezichtverzorgingslijn, waaronder ook een face wash. Door regelmatig gebruik wordt de kans op onzuiverheden klein, zegt The Body Shop. Ik wist wel dat tea tree een goed middeltje is voor acne, maar ik had van het merk nog niets uitgeprobeerd.

De face wash zit in een flacon met een klikdop erop. Ik vind het makkelijk om het open te maken en je kunt het goed doseren. Ook is de face wash goed te zien dier de doorzichtige flacon. Mocht je afvragen hoeveel er nog in zit, kun je zo bekijken. Daarom vind ik het fijn.

Wanneer ik de flacon open maak, dan komt er een sterk geur naar buiten. Gelukkig blijft de geur niet lang sterk. De face wash ruikt naar Tea Tree en naar citroen. Maar het heeft ook een kruidige geur.
De vloeistof is dik en gel achtig.


Dan nu de ingredienten. Ze zijn duidelijk te lezen. Ik vind dat er geen gekke dingen in zit. Alleen vind ik wel jammer dat SLS in zit.

De gebruiksaanwijzing is als volgt, (hoe ik het doe). Een beetje van de face wash op je hand doen en dan op je gezicht smeren. Ik maak altijd ronddraaiende bewegingen en dan schuimt het ook een beetje. Met natte gezichtspunten haal ik het weer weg. Daarna voelt mijn gezicht schoon en ziet er fris uit. Dat wil ik graag, als ik uit bed kom.



Ik gebruik het al een paar maanden en de acne is echt minder geworden. Af en toe komt het wel weer terug, maar het is niet zo erg meer als eerst. De face wash kost € 10, maar ik vind dat de product echt lang mee gaat. Want je hebt een beetje nodig, een klein druppeltje.



Ik ben zeer tevreden over de Tea Tree skin clearing facial wash. Het heeft mij goed geholpen en nog steeds helpt het goed. Nu heb ik weinig las van acne op mijn gezicht. Als de face wash op is, dan zal ik het nog een keer kopen.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts