Make up trend F/W 2014: focus op de ogen

08:00



Herfst is gekomen. Tijdschriften staan vol over de nieuw trend voor de herfst en de winter. Vandaag bespreek ik een nieuwe make-up trend. Het is een trend voor de ogen.
Ik zag afbeeldingen van modellen, waarbij de ogen een oogschaduw kleur hadden. Ik las dat dit de trend is. Trend is dat de ogen een oogschaduw kleur hebben en de rest van het gezicht heeft een neutrale look. Hierdoor gaan de ogen alleen spreken.



Het viel mij op dat er twee kleuren vaker te zien zijn in tijdschriften. De kleuren paars en groen zijn de must in deze mode seizoen. Paars is mijn favoriete kleur en ik vind het erg mooi staan op iemands oogleden. Natuurlijk als ik het zelf ook draag. 


Heb je in de ochtend weinig tijd? Zet een fel kleur onder je onderste wimperlijn en verder houd je het rustig. And you are ready to go. Want dat is de trend. Het hoeft niet alleen als je haast hebt. Maar het kan ook op een andere moment. Als je felle blauwe kleur niet mooi vindt, andere kleuren kunnen ook. 



Wat vinden jullie van de nieuwe make-up trend? Ik ga deze trend proberen.


Liefs,

Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts