Real Techniques Powder brush & Stippling brush

15:52


Ik heb veel gehoord over de kwasten van het merk Real Techniques. Real Techniques is een merk van Sam en Nic. De kwasten zijn goed betaalbaar. Ik had nog stippling kwast en een poederkwast, die onderbraken. Daarom besloot ik om voor Real Techniques te kiezen.
De Real Techniques kwasten hebben een platte onderkant, waardoor je het recht op kan zetten. Daar is het merk ook mee bekend. Nu staan ze recht op mijn kaptafel.
Ik heb twee kwasten gekocht van het merk. Eerst begin ik met de poeder kwast. 


Op de verpakking staat een foto van Sam en Nic. Volgens Sam en Nic is deze poederkwast geschikt voor aanbrengen van poeders en minerale foundation. Met de poederkwast krijg je een egaal uitstraling en zelfs in een scherp licht. Daar was ik wel benieuwd naar. 

Op de website van Real Techniques kun je tutorials bekijken. 


De handvat van de kwast heeft oranje en een zwart kleur. Het ziet er kleurig en cool uit, vind ik. De haren hebben twee kleuren wit en zwart, de bovenste is wit. Hij is lekker groot, hoe eigenlijk een poederkwast uit moet zien. Daar was ik ook opzoek naar.

De haren voelen zacht en ze prikken niet in het gezicht, wat heel fijn is. Het neemt genoeg poeder op. Ik vind dat de kwast mijn gezicht goed matteert. Bij het wassen, verliest hij geen haren. Zelfs bij de eerste wasbeurt. En ze voelen nog steeds zacht aan. I am happy with this brush.


Volgende kwast is een stippling kwast. Met een stippling kwast kun je vloeibare foundation aanbrengen. Maar een creamy blush zou ook kunnen. Met een stippling kwast creer je een subtiel look. 
De kwast heeft een roze metallic kleur aan de handvat. De onderste gedeelde is zwart en de kwast kan ook recht op gezet worden. 

De haren hebben zwart en witte kleuren. De witte haren zijn langer dan de zwarte haartjes en ongelijk. De haren van de kwast voelen zacht aan en prikken niet in het gezicht. Bij het wassen vallen de haren niet. 

Het aanbrengen van de foundation gaat supergoed. Ik vind het effect mooi. Hij maakt geen strepen in de gezicht, maar een subtiel look. Het maken van ronddraaiend bewegingen met de kwast, gaat makkelijk. 


Ook op de verpakking staan informatie over de kwast. 


Ik ben tevreden met deze kwasten en ik gebruik ze graag. Ze voelen lekker zacht aan. 
De prijs is redelijk te doen, het zijn geen MAC Cosmetics prijzen. Via het de webshop van Real Techniques of bij de webshop van The Make up Spot kun je de kwasten bestellen.

Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts