Mijn haarproducten

07:00



Ik geef mijn haren een extra verzorging. Daar heb ik haarproducten voor, die ik graag gebruik. Ook voor het stylen. Lees verder als je benieuwd bent naar de haarproducten.



Na het douchen smeer ik een olie in mijn haren. Vorige jaar heb ik beetje arganolie uit Marokko gekocht. Het voedt mijn droge plukken en het maakt mijn haren weer zacht. Op mijn blog staan al een review van deze arganolie.


Soms gebruik ik een andere olie. Het is ook een arganolie van het merk Andrelon. Ik vind het een fijne olie. Hij voedt mijn haren en het heeft een lekker geur. Daarnaast gaat hij lang mee, want je hebt er paar druppels van nodig.


Om mijn haren te beschermen tijdens het stylen, gebruik ik een heat protection spray van L'oreal Paris. Ik vind het een handige spray, want je hoeft het alleen in je haren te sprayen. Het is snel en makkelijk. Het beschermt mijn haren goed. Ik kan mijn haren goed uit borstelen.


Een hair spray is handig om te hebben. Het zorgt ervoor dat je kapsel blijft zitten. Dit is een klein flacon van het merk Kruidvat. De spray werkt goed en houd de kapsel goed. Het borstelen van mijn haren gaat makkelijk. 

Dit waren de haarproducten die ik momenteel gebruik. Ik hoop dat je dit artikel leuk vindt.

Liefs,

Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts