Freeman Facial Anti-Stress Mask Dead Sea Minerals

15:46


Een masker is een item, die ook in mijn gezichtsverzorging zit. Eens in de week gebruik ik het. Meestal heb ik maskers die in een zakje zitten, maar besloot om nu een tube variant te nemen. Deze masker is van het merk Freeman en ik heb de Dead Sea mineralen versie genomen. Lees verder voor mijn mening over dit masker.



Freeman is een merk die natuurlijke ingrediënten in haar producten gebruikt. De Dode Zee mineralen en zeezout zuivert de verstopte poriën. De Lavendel en Bergamot zorgen voor een aromatisch geurtje, die de stress laat verdwijnen. Het product is voor alle huidtypen geschikt. 



De ingredientenlijst ziet er goed uit. Er zit Bergamot, wat een citrus soort is en het staat op de achtste plaats. De lavendel ruik ik goed, als ik het op mijn gezicht smeer. Ook geeft het mij een fris, clean en warm gevoel.


De verpakking is handig om mee te nemen. Omdat er 150 ml masker in zit, hoef je voorlopig geen maskers te komen. De tube gaat door een klik/dop open.
De masker voelt dik aan, maar ook wel weer zacht. Voor mijn gezicht heb ik ongeveer twee knijpjes nodig. Ik merkte dat ik soms flink moest knijpen, zodat het eruit kwam. De masker laat ik 10 minuten tot 15 minuten drogen. Als ik het weer weg haal, dan gaat iets lastiger. Maar dat komt door dat het lekker in de huid trekt. 

Mijn huid voelt zacht aan en ik krijg een very clean gevoel bij. Zelfs dag erna, voelt het zacht. 


De Freeman Dead-Sea minerals masker is een fijne masker. Het geeft mij een zacht huid. En wat ik helemaal fijn vind is, er zitten alleen natuurlijke ingrediënten. Daarnaast test Freeman niet op dieren. 
Ik heb de masker bij De Tuinen gekocht en daar kost het € 6,09.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts