Oud&Nieuw outfit tips

14:51


Het einde van 2014 is bijna inzicht en 2015 komt steeds dichterbij. Dan vieren we Oud&Nieuw. Voor deze gelegenheid hebben we een leuke outfit nodig. In deze post laat ik een aantal kledingstukken zien.
Zwarte jurk
Zwarte jurken passen altijd wel goed op een feestje, net als tijdens Oud&Nieuw. Ze zien er chic uit.



Doordat deze jurk lang is, lijkt het of iemand lang is. Ook past het prima voor een feestje, namelijk door de kleur zwart. Ik zou alleen oorbellen dragen, liefst lang. Maar je zou het ook op een normale dag kunnen dragen, bijvoorbeeld met onder een zwart enkellaarzen.


Ik vind kant een mooi stof, zeker bij blouses. In de winkels hebben ze jurken, die kant stof bevatten. Zo kwam ik deze jurk tegen. 

Pailletten
Pailletten zie je steeds meer, niet alleen in blouses. Maar ook t-shirt die helemaal bedekt zijn met pailletten. Zo ook jurken en rokken. Pailletten reflecteren mooi in het licht. Ik vind dat het in een feest makkelijk gedragen kan worden. 


Deze jurk is niet helemaal bedekt met pailletten, maar heeft alleen stroken. 


Een mooie groen/blauw rok, wat helemaal onder de pailletten zit. Deze rok kun je ook overdag dragen. Maar houd het de bovenkleding rustig.


Dit korte top heeft allerlei patronen met pailletten. Patronen hebben verschillende beige tinten. Met een rok of een zwarte legging blijft de top een eye catcher. 


Wat ga jij dragen tijdens Oud&Nieuw? 
Vertel het in de comments.

Ik hoop dat mijn tips interessant waren en dat je wellicht iets aan hebt gehad.
Liefs,
Khadija


Bron: http://www.hm.com/nl/

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts