Peeks of the Weeks #16

14:53


Het is tijd voor een nieuw Peeks of the Weeks. Kijk je gezellig mee?
November 


Het werd koud, dus ik besloot om mijn Uggs aan te trekken. Zo worden mijn benen lekker warm. Ik stop soms mijn sleutelbos in mijn laars of telefoon. haha. Dan kan ik er makkelijk bij, als ik even geen tas wil meenemen.


Ik probeer aantal recepten uit van Jamie Oliver. Dit is ook een recept van hem. Het is rotolo di pasta met pompoen en spinazie. Er zit geen vlees in en het smaakte lekker.


Een mooi plekje in Almere. Ik was naar Almere gegaan om een kennis te bezoeken.


Mijn mooie lakleren enkellaarsjes van Tamaris. Ik was in de Media Markt, vind het altijd wel een leuke winkel om te bezoeken. 


In winkelcentrum was ik om een kleine boodschapje te doen. Lekker overdekt, dat vind ik wel fijn. Zeker als het regent.


Breakfast. Elke ontbijt ik met havermout en fruit. Het is voedend en nog eens gezond.


Ik ging naar een vriendin toe. We hadden elkaar een poos niet gezien. Tussen het kletsen door, nuttigden van het lekkere eten.


Ontbijt met deze mini broodjes.


In de auto op weg naar huis, na een gezellig avond bij een vriendin. Het was rustig op de weg en we konden lekker doorrijden.


In de avond at ik voor de televisie een kommetje yoghurt. 


Ik tikte een artikel over hoe je een blouse kraag kunt decorren met kralen. Inmiddels staat deze online.

December


Ik was in de stad en in de winkel maakte ik deze foto. 


Dit is spaghetti met garnalen tomatensaus. Eerst lustte ik geen garnalen, maar nu vind ik ze lekker. Helemaal bij dit gerecht.


Een tijdschrift en een heerlijk kop koffie.


Ik ging aan de slag met mijn camera om product foto's te maken. 


Avondmaaltijd bestond uit gehaktballetjes in tomatensaus.


Voor een artikel ging ik aantal foto's bewerken in het programma Gimp. 


Dit is in de Passage in Den Haag. Ik ging daar winkelen. De Passage vind ik een mooi gebouw.


Breakfast. Dit keer had ik blauwe bessen en banaan. 


Boodschappen doen in de Albert Heijn. 


Ik plaatste een review over Flormar Color Eyepalet. 


Soms schrijf ik een review eerst op papier en dan typ ik het uit. Want het gebeurt weleens dat ik meer zinnen kan maken. haha. Het kan ook soms weer andersom. 


Pizza met tonijn!!


Hier was ik in Rotterdam en ik ging wachten op mijn moeder. Wat was het druk! Iedereen was vrij, kerstvakantie was begonnen.


Lekker eten op een kraamfeestje. 


Wachtend op mijn beurt in de wachtkamer van de gezondspraktijk. Ik had een afspraak bij de fysiotherapie. 


Pannenkoeken, yummy.


Ik ging weer verder met een artikel over outfits voor de Oud en Nieuw. 


Ik at een heerlijk zelfgemaakte soep met brood.


Prei-stampot met visticks. Ik vond het heerlijk, die prei-stampot. 


Ik vond de ramen mooi. In de lift maakt ik een foto.


Ik nam bij Starbucks een cafe latte. Hij smaakte lekker en ik proefde echte koffiebonen. Dat vind ik wel belangrijk en dat het naar koffie ruikt.


Mijn bestelling bij Mango kwam binnen. Ik bestelde een trui en een schoudertas en ze waren ook nog in de sale. Dat scheelt geld.


Tijdens Oudjaarsdag maakten we appelbeignets. 

Dit waren Peeks of the Weeks voor deze keer. Ik wens je een gezond en een happy 2015.

Liefs,
Khadija












You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts