Golden Rose Silky Touch Blush On

08:00


Tijdens mijn trip in Istanbul, kwam ik het merk Golden Rose tegen. Ik wist al wel dat het daar te koop is. Daar nam ik Silky Touch Blush mee. Vandaag vertel ik mijn bevindingen over dit product.

During my trip in Istanbul, I came across the brand Golden Rose. I knew they sell it. So I took Silky Touch Blush with me. Today I'm going tell you my opinion.



Golden Rose wordt in Turkije geproduceerd. Het merk is een budget vriendelijk en test niet op dieren. Ze hebben producten voor het gezicht tot voor de nagels.

Ik wil een mat warm perzik kleurig blush. Deze kwam ik tegen in een drogisterij winkel. De blush zit in een zwart karton doosje. Het heeft een luxe uitstraling. Ik bedoel dat het lijkt of je er veel hebt moeten betalen. Terwijl dat niet zo is. De verpakking waarin de blush zit,  ziet er basic uit. Het voelt ook goedkoop uit. Ik vind dat het materiaal niet stevig is. Wel vind ik dat het product goed te zien is, door de doorzichtig klep en het is makkelijk open te krijgen. Er zit een kwastje bij, maar ik gooi ze meestal weg, Ik gebruik liever mijn eigen kwasten.

Golden Rose produces her products in Turkey. The brand is budget friendly and they don't tests on animals. Golden Rose has products for the skin to for the nails. 

I want to have a warm, mat peach color blush. Then I found this in a drugstore. The blush is sitting in a back cardboard box. It has a luxury effect. I mean; it looks if you payed a lot of money for it. But it is not. The package looks a bit basic and it feels cheap. The material does not feel sturdy. But you could see the blush color good and it is easy to open it. You get an brush, but I always throw it away. Because I prefer to use my own brushes.


De kleur is een warm, mat perzik kleurtje. De meeste merken geven hun producten namen. Maar deze blush heeft een cijfer, namelijk 207. Ik vind de kleur mooi. Precies wat ik zocht, daar ben ik blij mee. Het product bevat 6g, wat veel is. Er zit geen parabenen in. Dat is goed voor de huid.

The color is warm and peachy. The most brands give their products a name. But this blush has a number, number 207 I love the color of the blush. Exactly what was I looking for. The product contains 6 gram, that is a lot. There is no paraben in the blush. That is good for the skin.




Ik vind de kleur mooi op mijn wangen. Het geeft een warme glow. Wel korrelt het erg in de verpakking. Daar ben ik niet blij mee. En het neemt veel product op in de kwast. Daar moet je even op letten. Anders krijg je een vlek op je wang, wat je goed moet vervagen.

I like the color on my cheeks. It gives a warm glow. But you have to watch out for fall outs. I do not like that. 


De blush geeft goed kleur af. Ik vind het wel jammer dat het korrelt. Er zit veel product in, maar liefst 6 gram. Dat vind ik veel. Golden Rose is alleen te bestellen via de webshop, onder andere bij Boozyshop. 

The blush has a good color. I don't like the fall-outs. 6 gram of blush is lot, I like it. Golden Rose is only to order by a webshop, like Boozyshop.

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts