I love Summer Tag

12:10


De zomer is al aan de gang en bijna aan zijn einde. Maar ik wil toch deze tag behandelen. Deze tag heet I love Summer tag en komt van The Life Factory. Ik vertel wat mijn favoriete ijsje is, welke kledingstukken ik het liefst draag en nog veel meer.



Wat is je favoriete ijsjes smaak?
Ik vind schepijs lekker, bijvoorbeeld van een Italiaans ijscoman. Maar ik lust toch het liefst de ijsjes van Ben & Jerry, de chocolate fudge met brownie. 

Welke kledingstukken vind jij in de zomer onmisbaar?
In de zomer draag ik het liefst wat een fijn, dun stofje heeft. Bijvoorbeeld een wijde lange broek.

Wat is je favoriete zomerse drankje?
Geef mij maar een koud lipton ijsthee of een gewoon water met mint en citroen.



Wat is je lievelings activiteit in de zomer?
In de tuin zitten met een boek of naar de strand.

Hoe ziet jouw typische zomerse make-up look eruit?
Bij zomerse hete dagen draag ik liefst geen make-up. Misschien wat concealer om wat oneffenheden weg te werken en wat mascara. Dat is het.

Wat is jouw favoriete zomerse liedje?
Ik heb niet echt een favoriet liedje. Het liedje van Enrique Iglesias 'El Perdon' vind ik leuk om naar te luisteren. Het is swingend, zomers en Spaans.

Welke zomerse gerecht eet je het liefst?
Als ik eerlijk ben, heb ik niet echt een zomers gerecht.

Wat is jouw ultieme zomers DIY?
Ik ben niet iemand die DIY's maakt en/of verzint.



Wat voor geurtje draag jij zomers?
Het parfum geur van Coco Chanel draag ik het liefst. Er is nog een geur wat ik lekker vind, dat is van Jill Sander Sun.

Welke plannen heb jij voor de zomer?
De zomervakantie is voorbij. De scholen zijn weer begonnen. Ik ben in de maand mei op vakantie geweest. Ik ging naar Istanbul. En dat was erg leuk. Nu heb ik geen plannen om weg te gaan.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts