My Weekly Dairy

13:00



Ik introduceer een nieuw item op Beautyshadowtje. Het is niet echt nieuw. Normaal liet ik mijn foto's in de Peeks of the Weeks zien. Dat vind ik niet handig meer, omdat ik soms heel veel foto's heb. Vanaf nu laat ik elke week zien wat ik allemaal in die ene week heb uitgespookt. Op maandag zul je dat zien en lezen.

I introduce a new item on Beautyshadowtje. It is not a very new. Normally I show my photo's in the Peeks of The Weeks. I find it is not very handy, because sometimes I have got a lot of photo to show. So from now on, I will show it every week. That will be on Monday.
Ik ging voor het eerst naar een eetplein, waar Marokkaanse/Oosterse gerechten werden verkocht. Een dagje naar Den Haag zat ook in de planning. Maar ik begin eerst met dat leuke eetplein.

Het événement heet Djmaa el Fna en het werd in Rotterdam gehouden. Het heet Djmaa el Fna, omdat ze het zo hebben opgezet of je echt in Djmaa el Fna in Marrakech bent. Er waren tentjes met allemaal eten, waar je kunt bestellen. Naast al het eten, was er ook Marokkaanse muziek en er werd kookworkshops gegeven door bekende chefkoks. Ook schrijvers waren en lazen hun stukje geschreven tekst op. 's Avonds kon je lekker dansen op de muziek van de dj. 

Ik vond het heel erg leuk om daar te zien. Ik had het gevoel of ik echt in Marrakech was, want ik ben daar geweest. Daar kwam ik de bekende Nederlandse-Marokkaanse acteur Nasrdin Dchar tegen. Volgend jaar ga ik weer, Insh Allah.

I went to an food event, where you could taste the Moroccan/ Middle East food. And I went with my mum to center of The Hague. But first I start with the food event.

The event called Djmaa el Fna and was in Rotterdam. There were food tents, look like the real Djmaa el Fna in Marrakech. At that place in Rotterdam was Moroccan music and familiar chefkoks give workshops. In the evening you can dance on the music of the dj. I came across with a Dutch- Moroccan actor Nasrdin Dchar.






Maandag/Monday


Boodschappen doen bij de Albert Heijn. We hadden brood en melk nodig.

Mum and I went to the supermarket. Because we needed bread and milk.

Dinsdag/Tuesday

We gingen naar Den Haag. Ik had zin om daar naartoe te gaan, hoewel ik niets heb gekocht. Maar dat vond ik niet zo erg. We maakten een tussenstop bij Starbucks. Ik vind de koffie daar lekker.

We went to The Hague. Because I liked to go there, even I did not buy anything. Then I order a caffe latte from Starbucks. Caffe taste nice.



 Donderdag/Thursday

We reden langs een weiland en de koeien stonden lekker buiten. Het was ook zonnig.

We drive next to a grass-land and the cows were outside. It was a sunny day.


Vrijdag/Friday

Ik bracht mijn moeder naar Schiphol. Om te weten waar de auto staat, maakte ik een foto van het plek.
Dat zag ik iemand doen.

I brought my mum to the airport and I took a picture where the car was parked.


Zaterdag/Saturday

Ik ging het strand in Katwijk. We konden de zee goed zien en ik nam een cappuccino.

I went to the beach in a little village Katwijk. We saw the sea good and I drink a cappuccino.



Dit was My Weekly Dairy. Ik hoop dat je het leuk vind het om te zien en lezen.

I hope you like the pictures on this post. 

Liefs/love,
Khadija






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts