Fashion trend: White sneakers

11:05


Als ik door de winkelstraten rijd, dan zie ik dat mensen veel witte sneakers dragen. Ik geloof dat dit een trend wordt. Nadat ik rond heb gekeken op mode websites, blijk dat het inderdaad zo.

When I drived trough the shopping street, I saw that people wearing white sneakers. I though ' this will be a fashion trend'. 


Ik draag weinig of eigelijk zelden iets wit. Wit is een mooi kleur om te dragen, alleen het word wel snel vies. Maar toch vind ik witte sneakers mooi uit zien. En ik denk dat het goed te combineren is met veel soorten outfits. 

Ik ben iemand die vaker voor casual outfits kiest. En dan bedoel ik een spijkerbroek met een leuk, motief blouse. Als ik een witte sneakers in mijn schoenen collectie heb, dan zou ik dat combineren met een spijkerbroek en een wit/ blauwe gestreepte blouse. Het is casual en geschikt voor het komende seizoen. Bij speciaal gelegenheden, (zoals een feestje of een etentje) zou ik die schoenen ook dragen. Bijvoorbeeld een zwarte pantalon met een korte mouwen pailletten blouse en natuurlijk witte sneakers erbij.

Ik heb vier witte sneakers gekozen en ik weet welke ik zou kopen. Dat wordt Nike Force 1.

I don't wear very often white clothes. White is a nice color to wear, but it goes dirty fast. I like the white sneakers, because they look beautiful. And I think it is good to combine with any kind outfits.

Casual outfits are easy to wear and to make. I love to wear casual. My outfit will be jeans and with nice print blouse. And ofcourse ' the white sneakers'. If you are going for a dinner with your friends or family, I would wear also a white sneakers.  My outfit would be: black pants with a paillete blouse and white sneakers.

I chose four white sneakers and I know which one I would buy. That will be the Nike Force 1.





Liefs / Love,

Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts